joenohr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 I forbindelse med jobben min har jeg et stort behov for å ha laptoppen tilgjengelig i bilen. Ser for meg at det kanskje finnes noe som kan rigges til i passasjersetet slik at maskinen står fast. Imidlertid må det være mulig å med noen enkle håndgrep å fjerne stativet. Noen som har vært borti noe slikt? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Utrolig nok sett sånne på netthandelen Lenke til kommentar
joenohr Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Utrolig nok sett sånne på netthandelen ser ikke ut som det er noen der nå iallefall .... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kommer iblant, skifter ofte ting fra dag til dag der men det meste går om og om igjen.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Denne du tenkte på? http://www.netthandelen.no/index.php?expan...true&artId=8041 Trykk 2 ganger på linken vist den ikke dukker opp Endret 5. september 2005 av taz Lenke til kommentar
stormpro Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har sett flere telenor / bravida installatører med et slikt feste i bilen siden - svingbart brett til å ha laptopen på festet mellom hanskerom og radio/cd spiller. Ingen anelse om hvor det er mulig å få ta i, men du kunne jo ta en tlf til f.eks telenor på fornebu. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Lurer på ka "onkel" hadde sagt om de fant deg med laptopen festa til rattet mens man kjørte ! Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Her er det du trenger!! Lenke til kommentar
joenohr Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Her er det du trenger!! Nydelig! Den linken var akkurat hva jeg var på jakt etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå