Ninka Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hej, under opdatering af kameraet til seneste firmware, gik batteriet kold, og efter at have sat nyt battei i, er kameraet helt dødt. Er det noget jeg selv kan forsøge at fixe, eller skal jeg forbi forhandleren, der er garanti endnu, men jeg er ikke sikker på at garantien dækker ved sådan en fejl? mvh Ninka Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Batteriet må være fulladet når du oppdaterer firmware. Dette ble med 99,999 % sansynlighet opplyst før installasjon. Om kameraet er helt dødt tror jeg ikke det er annet å gjøre enn å levere det til forhandler. Dersom det var gitt tilfredstillende opplysninger om at batteriet måtte være fullt, eller om det ikke var noe galt på batteriet, er dette en skade du selv har forårsaket og garantien dekker neppe slike feil. Lenke til kommentar
Ninka Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Installering af software, er det noget normalt en forhandler kan klare, eller skal kameraet sendes ind, eller er det noget man selv kan klare? mvh Ninka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå