Niki Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Etter utallige timer foran pcèn og mange knekte dvder, har jeg innsett at jeg trenger hjelp Skal brenne bilder med nero, og vil ha det litt fancy, så jeg klikker der det står slideshows for å få litt effekter på den. Men problemet er at det blir brent som en film, og derfor kan jeg ikke bruke bildene etterpå. Når svigerinna mi gjør dette finner hun html, der bildene ligger, så hun kan bruke bildene hver for seg om hun trenger det. Det som irriterer meg er at jeg får ingen html, men bare nero show-time filer, som jeg ikke kan bruke til noe annet enn å se på, siden det blir lagret som film.(er dårlig å forklare, men håper dere skjønner) Kan ikke bildene til noe etterpå. Har også adobe ps 3.0 Prøvde å lage slideshws der også, sammen med premiere elements, men det ble også bare nero show-time filer når den ble ferdig. Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg litt med dette. Lenke til kommentar
Niki Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Ingen som vet dette? Hvordan brenner dere bilder på plate? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 altså, er det viktig at det er fancy ? eller vil du bare ha bilder på plate som backup? for du kan jo bare brenne en "data-dvd" ?! Lenke til kommentar
Niki Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Jo, vet det, men barna syns det er s¨å morsomt å se på bilder på tv, da er det mest lettvint å lage en med slideshows, men da må jeg jo brenne 2 like plater- 1 med video og en data-dvd. Hadde vært mest lettvindt å kunne hatt det på ei plate;-) Lenke til kommentar
larsli Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 De fleste DVD-spillere av litt nyere dato som støtter jpg viser slideshow automatisk hvis du setter i en data-DVD med jpg-bilder og velger et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå