regeli Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har tenkt å kjøpe dette kabinettet: Lian Li Noen som kan anbefale dette? Følger det med støvfilter osv.? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg har nettopp kjøpt det kabinettet og er veldig fornøyd med det. Liker det mye bedre enn mitt forrige kabinett som var et Antec Sonata. Det har støvfilter i front som er lett å ta ut og rengjøre. Det er desverre ingen demping til hardiskene,så det må du modde selv. Eller du kan kjøpe støydempende drevrammer. Jeg bestilte samtidig en blå og en rød led. Bruker den blå som power led og den røde som hdd led (orginalt er det grønn og orange). Jeg har også satt en blå 16,5db MIST vifte i front,slik at man ser blått lys gjennom de små hullene i front. Det ble PENT. Ikke for diskret og heller ikke "helt fjortis". Endret 6. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
regeli Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Er det bare støvfilter i fronten? Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Er det bare støvfilter i fronten? Hei Ja,iaf på den jeg har her /jan Lenke til kommentar
regeli Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Slike støydempede drevrammer tar jo opp en 5,25" plass i kabinettet. Går det an å få tak i noe som kan passe i 3,5" plassen? Endret 6. september 2005 av regeli Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Vendur.no har slike "hard drive grommets". Tolker beskrivelsen slik at de er ment for 3,5". Er usikker på hvor mye effekt de har, så hvis du kjøper de, legg gjerne ut erfaringer her på forumet Endret 6. september 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Er det bare støvfilter i fronten? Støvfilter trengs bare der luften blir sugd inn i kabinettet,altså ifront. Så det holder det. Nexus Anti Vibrasjon Monteringssett kan du nok bruke til diskene. Da får du mye mer for pengene enn 4 stk fra Vendur. Endret 6. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Viftene bak i kabinettet blåser luften ut. Så de trenger ikke støv filter Lenke til kommentar
regeli Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hvordan er det å montere vannkjøling i dette kabinetet? Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 O-ringer kan monteres, sjekk denne linken: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=435553 Har samme kabinettet selv i sølv, og vurderer denne løsningen. Puttet inn en WD 200GB IDE, og hele kassa durer Lenke til kommentar
regeli Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Tenkte jeg skulle gå for Nexus Anti Vibrasjon Monteringssett på komplett. Endret 7. september 2005 av regeli Lenke til kommentar
regeli Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Nå er dette kabinettet desverre ikke på lager plutselig. Noen som hvet om andre plasser det selges? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Digital Impuls har det inne. Lenke til kommentar
bletch Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Dette er mitt første innlegg her. Kjøpte pc7 kabinettet på Digitalimpuls på fredag. Slapp å betale frakt da siden jeg bor i Oslo fremfor å bestille på microplex. Kabinettet er pent og fine løsninger. Men, må nok bytte frontviften da den knapt blåser luft. Den kjøler diskene fint, men northbridge tempen steg fra ca 33 til ca 47 grader siden den knapt får luft på seg... Trenger kanskje en ny kjøler på den istedet for MSI sin stockkjøler. Ellers er kabinettet litt skranglete og finner plutselig på å lage masse ulyd. Må holde litt på sidedøra så blir det bra. Noen tips for lister jeg kan legge på dørene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå