Gå til innhold

Ny cd for blackmetal elskere: OMC - Vermin

Deadringer

Anbefalte innlegg

jeg har fulgt Old mans child siden bandet ga ut sin første skive i 94. De leverer god black metal, meget instrumental og fin. Nå kommer enda en cd fra bandet og den skal i cdsammlingen sammen med alle de andre Galder og co har gitt ut. som sagt heter skiva Vermin, og skal komme ut 17. Oktober i følge Century Media.

Med tanke på at galder er et multimusikalsk geni, som aldri har skuffet musikalskt her i heimen, har jeg store forhåpninger til denne skiva. forigje cd'en de ga ut oppfylte alle krav jeg har til en blackmetal cd, og jeg satser på at denne også gjør det.

koveret til skiva vil se slik ut:

vermin250x250.jpg

her er litt av en av sangene fra deres forgje album, for dere som ikke har hørt musikken til OMC før. Black Seed On Verin Soil

mer info finner du på www.oldmanschild.net

edit: får ikke den ene linken til å fungere.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har fulgt Old mans child siden bandet ga ut sin første skive i 94. De leverer god black metal, meget instrumental og fin. Nå kommer enda en cd fra bandet og den skal i cdsammlingen sammen med alle de andre Galder og co har gitt ut. som sagt heter skiva Vermin, og skal komme ut 17. Oktober i følge Century Media.

Med tanke på at galder er et multimusikalsk geni, som aldri har skuffet musikalskt her i heimen, har jeg store forhåpninger til denne skiva. forigje cd'en de ga ut oppfylte alle krav jeg har til en blackmetal cd, og jeg satser på at denne også gjør det.

koveret til skiva vil se slik ut:

http://www.oldmanschild.net/vermin250x250.jpg

her er litt av en av sangene fra deres forgje album, for dere som ikke har hørt musikken til OMC før. Black Seed On Verin Soil

mer info finner du på www.oldmanschild.net

edit: får ikke den ene linken til å fungere.

Hvor får du den påstanden fra? Støtt den gjerne opp med litt fakta.

Galder har aldri lagd spesielt bra musikk, mener jeg.

Topic.

Vel, har masse annet som skal prioriteres først, dvs endel annet bedre. Men vil sjekke ut dette albumet.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Kanskje han mener noe annet da? ;)

Han formulerte det kanskje som fakta, men en hver idiot skjønner at det er hans høyst subjetive mening uansett. Det er svært unødvendig å påpeke dette.

Om noen er et musikalsk geni er nok ikke så mye FAKTA uansett hvem det er snakk om, selv om andre er mer anerkjente enn andre. :shrug:

On Topic: Såvidt jeg har forstått så er OMC mer "ny" black metal enn den tradisjonelle typen. Har hørt sammenligninger med mer "snille" black metal band som Cradle of Filth og Dimmu Borgir.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

det jeg mente med musikalskt geni, er at han spiller veldig mange forsjellige instrumenter bra. han er også veldig god til å lage bra musikk raskt. han brukte ekstremt kort tid på å skrive hele "Revelation 666 - The Curse Of Damnation", og alle som har hørt den skiva vet at det ikke er ugjennomtengt guggemusikk.

pluss at det selvfølgelig også er min egen private mening. trodde alle ville forstå det.

Har hørt sammenligninger med mer "snille" black metal band som Cradle of Filth og Dimmu Borgir

det kan nok stemme. flere av sangene deres er nok litt dimmu lignende, men det er ikke så rart med tanke på at galder spiller i dimmu borgir også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...