rand20 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som har noen ideer til kjøling til dette kortet,bortsett fra vankjøling? Den orginale vifta bråker som fy f... Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har denne selv: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306460&cks=PRL på mitt 6600GT Og den er helt stille når når den kjører på 5V. Temperaturene gikk også ned. Du kan kjøre den på 12V, men da støyer den litt. Lenke til kommentar
bletch Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Snapper opp denne tråden. Jeg kjøpte vf700 til en Gainward 6600GT AGP. Viften passet, MEN.... Den kjøler for det første ikke HSI (den lille brikken som visst konverterer fra PCI til AGP eller noe sånt). Videre så passer ikke de små kjølerne til RAM brikkene. Løsning må bli å sage til RAM-kjølerne så de passer, men som dermed ikke kjøler like bra. I tillegg må det kjøpes en HSI-kjøler. Ergo, jeg byttet den tilbake og venter spent på en kjøler som er kompatibel med AGP versjonen av 6600GT... Har enda ikke kommet over en, så om noen har et tips er jeg veldig takknemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå