D3nnis Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 hm lurer på en ting !! har akkurat formatert PC`n fra XpPro til home editon! har innstallert alle driver å slikt. så kommer USB2 installasjon opp hver gang jeg starter opp pc`n, men den fungerer ikke å installeres. så lurer jeg på om jeg må ha opptatert Windows for at den skal fungere som vanlig!! Altså den mener at jeg har Usb1 når jeg har Usb2 inputts på HK!! må jeg da ha SP1 eller Sp2 opptatering for at den skal fungere riktig? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 SP2 er ivertfall ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det er uansett ikke så lurt å kjøre uten oppdatert OS. Kjør alle oppdateringene som er tilgjengelig på windowsupdate.com så er du både sikrere og sannsynligvis litt lenger på veien til å få USB2 til å funke. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg skjønner ikke denne vegringen enkelte har mot å kjøre SP2. Det skulle nesten ha vært påbudt å ha på automatisk oppdatering av Windows. Så hullete som det allerede er, blir det bare dumt å nekte å kjøre de oppdateringene som finnes. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Windows XP hadde ikke støtte for USB2 i finalversjonen når den kom. Man må ha installert minimum SP1 for å få dette støttet. Så da er det like så greit å laste ned SP2, siden den inneholder SP1 også. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Akkurat det jeg har finalversjonen, gammel versjon! Har MODEM her se!! så det kan ta litt tid å laste det ned!! Men kan vel også dra på lan(med internett) å laste det ned der!! takker svarene!! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bestill en CD med SP2 fra microsoft da.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå