TBJ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg er på jakt etter ir sender (og mottager) som jeg kan bruke til fjernkontrollen min. Men jeg trenger to sendere og en mottager. Hvorfor? Jo, jeg har Dreambox i stua som jeg vil kontrollere både fra loftet og soverommet (jeg kjører RF kabel fra DB til de andre TVene) Jeg har leitet litt, men finner ikke noen som selger det. Har nå lånt av en kamerat, men jeg vil kjøpe selv. Noen som vet hvor man kan kjøpe det? Lenke til kommentar
crusade Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Har vel slikt på elkjøp eller? Endret 7. september 2005 av crusade Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) ...slettet. Endret 7. september 2005 av JohanP Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Nix. De selger videosendere (med ir sender for fjernkontroll). Men jeg vil kun ha ir sender (og mottager) for fjernkontroll, ikke alt annet som også følger med der Lenke til kommentar
hamort Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Clasohlson har. vet ikke om de har 2stk sendere til 1 mottaker men det kan du sjekke selv. Aner ikke hvordan kvalitet de har. mvh morten Endret 7. september 2005 av hamort Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg leiter og leiter på Clas, men finner kun videosendere (som også kan overføre fjernkontroll). Vil helst hatt en som kun sender fjernkontroll signalene. Unødvendig (og fordyrende) med lyd og bilde. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Jepp. Der har vi det. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå