Cerb89 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 en bugg? Trykk på en av de hvite linkene, og scroll ned med scroll knappen på musa. Hos meg kommer da opp samme ordet i mindre skrift fram. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tok en titt på siden i IE7 og opera 8.10(altså nyere enn 8.02)Der er de helt like Hmm denne Opera versjonen finner jeg ikke. Sikker på at du ikke kjører 8.01 du og? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 synes det var en ganske kul side jeg. Synes du skal gå for å gjennomføre den Man får alltid kritikk når man leter etter kritikk, og kan fort bli enig i mye av kritikken og få lyst til å lage en ny side helt fra bånn av igjen. Vil gi deg et klapp på skuldern å si "go for it" jeg Men hvis du leter etter kritikk synes jeg link knappene var litt stygge. Men det blir kanskje annerledes når du får inn de faktisk linkene. Lykke til Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Nå linker ikke hele menyen til Toppspill.com lengere. Som Edmanzor sa, siden er fin den, blir nok flott når den er ferdig. Endret 7. september 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå