Torjus Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Idag prøvde jeg denne, morsom sak å kjøre! Mopedlappen og hvite skilter = lovlig på veien! Noen som har prøvd en slik? Veldig morsomt å kjøre den, dra inn håndbrekket i en skarp sving og sladde rundt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Joa, var ganske spesiel svinging på den, er lett å dra litt for hardt i rattet og fly rett ut. Hvis man skal snu med den så må man jo drive å rygge og herje Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hva koster den og hvor kan den kjøpes/testes? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hmm....kanskje jeg skal satse på noe sånt:D Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Hva koster den og hvor kan den kjøpes/testes? www.trippelmotor.no er den eneste forhandleren som jeg vet om Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Alle som forhandler Motorhispania har også denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå