harkizz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hei snart kommer samsung d600 og XCute DV2 i butikkene og er usikker på hvilken jeg skal kjøpe !? begge er bra'e mobiler og vet ikke hvilken jeg skal velge det er som er dårlig med XCute DV2 er at den har bare 3 timers utholding mens d600 har over 6 timer ! og XCute DV2 har ikke BLUETOOTH ! men den har 6 mega px og D600 har 2 mpx vanskelig hvilken bør jeg velge, VANSKELIG VALG ! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det er ikke bare megapixlene som er viktig. Hva skal man med så store bilder? D600 er et sikrere valg tror jeg. DV1 ble slaktet pga elendig brukervennelighet. Jeg laget en post om denne for en stund tilbake, hvis du søker finner du den sikkert. Mener på jeg linket til testen av DV1 Lenke til kommentar
harkizz Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 hmmm da går jeg får D600 da du har en poeng der ,hva skal jeg med store bilder !! Lenke til kommentar
harkizz Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 en venn av meg sa at det kommer en samsung med 3 mp og 3-4 gb minne noen som vet hva den heter ?og når den kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå