x871kx6167ss7 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe WoW. Men alle butikkene her jeg bor har det ikke inne (elkjøp, lefdal, spaceworld og computer city). Dersom jeg prøver å kjøpe det hos play.com vil de ikke godkjenne "card number" og dersom jeg prøver å bestille fra cdon.com vil de ikke godkjenne fødselsdato og personnummer. Har funnet en butikk som selger spill man kan laste ned, men de hadde ikke wow. Er det noen som vet om slike webshoper? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 prøv dvdstrax.com. de sender med faktura hvis du består kredittsjekk Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Zailor har WoW på lager til 349,- , de kan også nå sende med faktura http://www.zailor.no/spill/spillvisinfo.asp?VareId=83614 Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Om du ikke bor så langt unna Computer City, så bor du heller ikke så langt unna Siba, enten på Furuset eller på Liertoppen kjøpesenter. Begge de butikkene har den inne... Lenke til kommentar
fredster Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Setter pris på om du kan sette inn adressen til den siden du fant..... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Direct2Drive Seriøs spillbutikk eid av Gamespy. Anbefaler den, greie priser og raske servere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå