ØyvindStrøm Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hei Jeg trenger hjelp til å bestemme meg om jeg vil kjøpe denne pc'en - I løpet av i KVELD! Centrino M-prosessor 1,5 Ghz 80 GB harddisk 8mb cache og 5400 rpm 1,25 GB RAM ATI Radeon 9000 WLAN + Ethernet DVD Brenner 2x USB 2.0, Firewire, IR S-video TV-utgang Det ville er prisen: kr 6500,- Ulemper: brukt i et år (daværende pris 1495,-).... noe mer?? Trenger raskt svar!! mvh Øyvind Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Syns det var en ok pris. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 du sier ingenting om skjermstørrelse eller vekt, noe jeg vil si er kritisk på en laptop.. Hvis man bare går ut ifra de specs og antar det er en "standard kloss" på 2,8-3kg så vil jeg si at det ikke akkurat er ett godt tilbud..eneste som trekker opp er 1,2GB RAM, men da kan du heller kjøpe en ny og etterinstallere selv... Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Syens ikke det er verdt med tanke på at du får nesten like bra bærbar ny. Centrino 730 (1.6GHz – 533FSB), 512MB DDR400, 40GB HD (8MB Cache), 15 TFT, Combo CDRW/DVD, VIA VGA, LAN, 54MBIT WLAN til kr.6362,- hos www.SHG.no Da har du garanti og blir noe slitasjen på en bærbar på et år spesielt batt. kap. Lenke til kommentar
ØyvindStrøm Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 takk for svar, det ser ikke ut som det blir kjøp av pc i kveld, og d var kansje godt siden det var lonken stmning for det. Pc'n ble solgt for 10 min så da får jeg bare lete vidre etter mest sansynlig en helt ny en!! MVH Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå