sablabra Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Topicen sier vel det meste . Jeg tenkte å kanskje prøve å sette en forholdsvis stor passiv kjøler bak utenpå xboxen, også ha noen kraftige kobberrør fra cpuen og gpuen ut til den passive kjøleren. Noen som har en formening om det vil fungere? Eventuelt noen andre gode idèer for å få xboxen vifteløs? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det er jo MULIG men det er en vifte i den boksen og den burde være der, hvis du vil ha en stillere Xbox så kjøp ny stillegående vifte med kulelager, byttet ut orginalviften på min og det ble veldig mye bedre. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Joda, den tanken har slått meg den også, men jeg vil dra det fullt ut Lenke til kommentar
roolf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg tror det skal være mulig med slike overdimensjonerte passive kjølere som stikker ut av boxen og kjøles av romluften. Xboxen er ikke særlig kresen på kjøling. Selv har jeg hatt en box stående og gå i en liten skuffe som var igjen uten at det skapte varmeproblemer. Med som sagt det enkeleste og mest estetiske er nok å bytte viften til en som er stille. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er jo MULIG men det er en vifte i den boksen og den burde være der, hvis du vil ha en stillere Xbox så kjøp ny stillegående vifte med kulelager, byttet ut orginalviften på min og det ble veldig mye bedre. Kan du meg en link til en egnet vifte til å få Xboxen min til å bli mindre støyete, kanskje den du kjøpte? Og er det en enkel affære å bytte? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Men er det noen som har sett noen gjøre det da? En link feks? Endret 6. september 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå