inflames662 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Aner ikke helt hvor jeg skal putte dette sp. Men her kommer det: lurte på om det var noen som ante om det finnes ett program for å spille playstaion via dataskjermen. har ett gainward 7800gtx kort. regner med at det er s-video inn på kortet? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du kan jo med noen overganger og et tv kort sende signalene fra playstation til tv kortet om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 ja. får bilde via tvkortet, men den greier ikke å oppdatere bildet raskt nok. trykker på kontrollen og 1-2 sek. senere reagerer bildet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dårlig software? Selv mitt gamle TNT2 med video inn, og TI4200 med V-inn klarte dette uten merkbar forsinkelse. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kjøp deg en sånn her dings. Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 har et hauppauge pvr-150 kort. rart det ikke funker da ja. den boksen så jo fin ut, men koster litt Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Reagerer lyden like tregt som bildet? Jeg har spilt ps2 via tv-kort uten noen problemer, det hakker ikke om jeg tar opp spillingen engang. Jeg har et winfast TV2000XP Expert-tv-kort. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kjøp deg en sånn her dings. Jeg har en sånn en. Kvaliteten er så som så. Må dille litt med bryterne av og til for at den skal få odd/even-fields i riktig rekkefølge, skarpe rødfarger flyter utover og på noen NTSC-spill får jeg bare sort skjerm. Pluss at strømforsyninga røyk etter et par dager. (Får ny på Biltema til en 50-lapp eller mindre som passer). Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Har selv et hauppauge pvr-150 kort, og det står i manualen o.l. at man ikke kan benytte det til tv-spill. Dette p.g.a. forsinkelsen fra signalet samples av kortet til det blit vist på monitoren. Hvis du f.eks. har på en annen tv i rommet på samme kanal vil du tydelig se/høre at det er 1-2 sek delay på pvr-kortet. Kjipt igrunn. Endret 6. september 2005 av 4WheelDrive Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Pinnacle PCTV (og PCTV-Pro) har ikke denne forsinkelsen. Brukt et til TV-spill mange ganger. Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 funnet ut det med forsinkelsen ja. dårlig kort i grunn da. litt kjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå