Karstein Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 HEi! Jeg har nettopp bestillt nye deler til mitt gamle kabinett. Og dem delene jeg har skal jeg flytte til muttern og fattern sitt Compaq kabinett. Jeg har skrudd fast Hk, psu og alt.. Men jeg får ikke startet opp kabinette, har prøvd og sette Poweled og og dem derne alle veier. Går det ann og starte pc'en opp på et anna vis? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Funket "kabinett bryterene" før du satte inn de nye komponentene? Kortslutt (Med f.eks et skrujern) de to POWER kontaktene på hovedkortet for og se om det er noe galt med bryteren(e). Funker strømforsyningen? Evt. test den. (Kortslutt grønn og svart kontakt på 20(24) pins kontakten fra PSU). Lenke til kommentar
Karstein Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Prøvde det men den ville ikke starte. Men det er ikke noe galt med strømforsyningen. Jeg prøvde og sette Power led og 20pins strømkontakt på det andre Hovedkortet. Og starte det da, da gikk cpu rundt på begge kortene. Jeg og en kompis trur det kan ha noe med hovedkortet og gjøre, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå