dabear Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 * webkafeen... (21654) * webmin install problem... (1) * Oversikt over datatyper... (2) * Innebygd traadloest paa laptop (7) * amsn problem, pluss div... (2) * hvordan skru av en pc på nettv (4) * automatisk start av Ad aware.. (3) * Viktig med: Safe to remove har (1) * IE7 rapporterer til MS... (17) * Guide til å reformatere XP... (4) Er det mulig å få det som står i bold til å linke til det siste innlegget i en tråden? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 * webkafeen... (21654) * webmin install problem... (1) * Oversikt over datatyper... (2) * Innebygd traadloest paa laptop (7) * amsn problem, pluss div... (2) * hvordan skru av en pc på nettv (4) * automatisk start av Ad aware.. (3) * Viktig med: Safe to remove har (1) * IE7 rapporterer til MS... (17) * Guide til å reformatere XP... (4) Er det mulig å få det som står i bold til å linke til det siste innlegget i en tråden? Det er kanskje ikkje så dumt. Eg skal kikke på om det er mulig å få dette til. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Hvordan går det med dette? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Eg har gitt beskjed til den ansvarlige, men han har ikkje fått tid til å implementere det enno. Eg skal purre litt på han når han kjem på nettet neste gang... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 det er bra det blir slik (forhåpentligvis) har sett slike ting på Mange andre forum/nettsider og det virker veldig oversiktelig ut. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Du kunne jo sagt at det ikke blei noe av da Kilogram Men, men. Jeg skal ikke klage mer (ville vært kjempeflott å fått til dette da ) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Eg har bedt folk om å kikke på det før. Skal prøve igjen, men folk har som oftast nok å gjere på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå