Boralis Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Er det noen som vet hvordan dette er,kan det annbefales?? Takk for svar Lenke til kommentar
Herr_reKtOr Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 01:01, Snekker`n skrev:Er det noen som vet hvordan dette er, kan det annbefales??Takk for svar Jeg har nå rettet dine skrive feil! :wink: Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg vil abselutt si at det ser ut som det beste brikkesettet som er ute til dags dato! Veldig bra vil jeg tro =) Har ventet på å se noen hovedkort basert på SiS 648 en god stund, da jeg unngår Shuttle (som lagde det første). MSI og ASUS har begge ganske nylig laget dette og hvis ikke ABit gir ut et steinbra SiS 648 kort ganske fort så kjøper jeg ASUS tenker jeg... Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Abit har SiS 648 kort. Dem ga det ut før både Asus og MSI. Men det er ingen butikker her i nord som har det så vidt jeg vet. Kortet heter forresten SR7-8X. Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jepp la akkuratt merke til det =) Ville rette på meg selv før noen så feilen, men var altså ikke rask nok :wink: Sjekka bare nyheter hos de 3 jeg, og ABit hadde det ikke som nyhet... Men Komplett har ABit kortet så jeg, muligens flere også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå