DE1 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Dette er egentlig en skoleoppgave men jeg spør her likevel siden det har noe med "hverdagslige hendelser". Det ble en dårlig topic men alikevel et seriøst tema. Jeg lurte på om noen, noen gang har prøvd å ta livet sitt, men bestemte seg for å ikke gjøre det/misslyktes. Dette er et seriøst tema som ikke bør spøkes i, så all spøk og o.l vil bli rapporter til moderator. Kom med alt.. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Når jeg var 6-7 år skulle jeg ta livet mitt (var sur på foreldrene mine). Så løp jeg inn i en fliselagt vegg noen ganger... veldig vondt faktisk, og det funket heldigvis ikke. Så til dere der ute, ikke prøv dette hjemme, eller et annet sted. Kanskje ikke et reelt forsøk, men jeg prøvde på eneste måten jeg kunne uten å bruke kniv, hadde hørt at det var vondt å blø i hjel. 10 år senere er dette en komisk hendelse. Jeg hadde kanskje vært smart(ere) viss jeg ikke hadde gjort det. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fetteren til en av mine beste venner tok livet sitt på fredag. Han hang seg på bursdagen sin, 19 år gammel. Ingen fatter hvorfor, han var en meget livsglad gutt og hadde tilsynelatende et godt liv. Det spørs om ikke han var full og hadde kjærlighetssorg. Folk flest blir glade når de drikker, men noen blir bare deprimerte og verden synes grusom. Det faller kanskje ikke under kriteriene dine, men det er viktig å huske på at det ikke alltid er faresignaler og at folk gjør mye dumt i fylla. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Synes det var bra jeg "cheezcake" Jeg sa "kom med alt". Det gjorde du for så vidt... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Må igjen takke TLZ som fikk meg på kjøl igjen... Endret 14. september 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 De fleste jenter pleier vel å kutte pulsårene på håndleddet, noe som funker veldig dårlig hvis man skal ta selvmord.... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Prøvde å ta selvmord når jeg var 11 år. Hadde det ikke så fint pga en slem stefar, men heldigvis klarte jeg det ikke. (Prøvde da å kutte meg ved håndleddet.) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Hadde vært veldig fint hvis du utdypte det litt mer ketchez... Skal selvfølgelig ikke tvinge deg hvis du ikke vil snakke om det, men hadde vært til stor hjelp for meg..og andre. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Prøvde å ta selvmord når jeg var 11 år. Hadde det ikke så fint pga en slem stefar, men heldigvis klarte jeg det ikke. (Prøvde da å kutte meg ved håndleddet.) Har du arr eller lignende? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Ein av mine beste venner tok livet av seg for 4 år sidan. Utrolig dyktig i alt han gjorde, deltok i US Open Snowboarding Championship, var veldig veltrent, og alle var rett og slett utrolig glad i han. Den 8. februar 2001 blei eg vekt av mor mi, som stod i døra med tårer i augo, og ho fortalte meg at Hans Petter hadde skutt seg sjølv med hagla si. Synet av Hans Petter livlaus på sjukestova får meg fortsatt til å våkne opp om nettene i blant. Dette er heilt klart den mest forferdelige hendinga eg har vore borti. Endret 5. september 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Hadde vært veldig fint hvis du utdypte det litt mer ketchez... Skal selvfølgelig ikke tvinge deg hvis du ikke vil snakke om det, men hadde vært til stor hjelp for meg..og andre. Jeg så ingen lyspunkter. Jeg følte meg i veien... Ble så syk, deprimert og fikk antydninger til spiseforstyrrelser. ALLE kommenterte dette...og jeg orket ikke mere. Fikk meg dame, som var utro. Gjorde sterkt inntrykk på meg... Endret 14. september 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Huff... @ Henrik Min farfar hang seg før jeg ble født, han var Banksjef og ikke særlig ulykkelig... Endret 5. september 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Prøvde å ta selvmord når jeg var 11 år. Hadde det ikke så fint pga en slem stefar, men heldigvis klarte jeg det ikke. (Prøvde da å kutte meg ved håndleddet.) Har du arr eller lignende? Ja, men de synes nesten ikke nå lenger. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Sterkt å høre, Ketchez.... Godt å høre at du har det bra nå. Slike ting er godt å høre! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 TheMasteR: og du veit ikke hvorfor? : Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Det høres forferdelig ut, Henrik... Kondolerer Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 TheMasteR: og du veit ikke hvorfor? : Hmm, nei egentlig ikke. Tror ikke det er noen som vet ,---/ Tenker ikke så mye på det iom. at jeg aldri traff han... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Sterkt å høre, Ketchez.... Godt å høre at du har det bra nå. Slike ting er godt å høre! Har det egentlig fint nå.... Godt jeg ikke fikk det til første gang, og lot være andre gang. Opplevd mye nå i det siste... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Bestekompisen til brodern hoppet fra ei bru i nærområdet for 3 -4 år siden. Foreldrene var ofte på forretningsreiser, så han pleide å være på besøk hos oss nå og da. Dette gjorde stort inntrykk på ham, men han greide å holde seg smilende etter at han fikk ny dame. Dama mente at han var nevrotisk, og gikk fra ham etter en stund, så han tenkte vel at det var like greit å ende livet sitt der. Kjente aldri fyren veldig godt, siden jeg var liten da han var med brodern, men det er utrolig rart å aldri få se ham igjen. Endret 5. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Opplevd mye nå i det siste... positivt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg