viranth Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skal oppgradere maskinen, her er delene jeg har sett meg ut hittil: Skjermkort Gainward 7800GTX 2xDVI PCI-E, VIVO, 470Mhz Skjerm Samsung 17" LCD Syncmaster 730BF 4ms Prosessor 4400+ AMD Dualcore Strømforsyning NorthQ 500W Silent, 140mm vifte Så er det hovedkortet jeg ikke er helt sikker på enda, jeg har ikke lyst på en bråkete systemvifte, så jeg har sett en del på dette: Asus A8N-SLI Premium, nforce4 SLI, Socket -939, Super Cooling Pipe, PCI-Ex16 Noen synspunkter? Er skjermen noe bra? Har en 17" LCD fra før, så vil gjerne ha en som skal ta over som hovedskjerm mens den andre blir skjerm #2. Brukes til spill, filmer, Omega, Coreldraw, Composer. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det hovedkortet er det beste på markedet for tiden, Det er stille, Det har SLI, Og Asus er kvalitet. Vis ikke dette teller for deg så kan du gå for et annet hovedkort. Men alt det andre ser fint ut. Men da går jeg ut i fra at du er en gamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå