Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Gratulerer for tredje gang, Jørgen! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skal alle begynne å gifte seg nå, da? Gratulerer, selvfølgelig Lenke til kommentar
Timur Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Sukk, enda en mann har gått tapt til ekteskapets tyranni.. Neida. Gratulerer så meget! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Gratulerer så mye! Håper at dere får et langt og lykkelig liv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg vil vite alt om frieriet! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hadde vært sykt stilig med hw-rekke men det blir vel litt for dumt.! "Reservert for HW.no" Men gratulerer så mye!! *Gi enden et godt håndtrykk* Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg vil vite alt om frieriet! Ble vel et ordentlig nerde-frieri... Etter case-moden er ferdig går "Enden" ned på knærne og gir kona en 2048 mb rambrikke og sier "vil du gifte deg med meg?" Kona kaster seg rundt halsen om halsen på Enden og sier "ja" mens hun gir "Enden" en ny CPU som hun har gjort klar til denne anledningen. Bryluppslisten er som føler: - Alt hardware-relatert ønsker vi oss. Samt en kontorstol med plass til to.. Bilen er selvfølgelig en tradisjonell Rolls-Royce med gamle kabinett hengene bak (i stede for blikkbokser" Håper du ser på dette som en spøk, Enden! Edit: Bryllups-reisen går selvfølgelig til det nye hw.no-butikk (skulle det ikke bli noe av det?) Eller kompletts sitt store produkt lager! Endret 6. september 2005 av DE1 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Gratulerer så mye enden! *Koze på!1* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Gratulerer så mye, Enden! Måtte dere få mange lykkelige år sammen! Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Får gjenta spørsmålet mitt her, siden du aldri er i webcafeen lenger; blir det egen HW-rekke i kirken? Uansett, grattz! Det r bare å møte opp det. Jo flere jo bedre darkness| På kne med ringen klar seff Daggern2005: Det var planen, men fåkke lov av kona... Endret 6. september 2005 av enden Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Daggern2005:Det var planen, men fåkke lov av kona... Jeg sa det i spøk, jeg håper du også gjorde det nå...Du har ikke spurt om det? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Gratulerer, enden. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Grattis enden *Favoritt moddis!* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 "Where will the bride and groom be spending their honeymoon; which arcade?" Lykke til, gratulerer og stikk innom SO4 på bryllupsnatten med detaljer. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Gratulerer! Endret 11. september 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Gratulerer så mye! Håper dere får det glimrende sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå