Ueland Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 På lørdag blir enden endelig gift med sin kjære i Trondheim, så da må jeg få lov til å gratulere så meget! Måtte dere få et flott liv sammen, og måtte dere kose dere med mye kake på festkvelden Regner med at bryllupsvalsen er ferdig innøvd nå? Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gratulerer så mye enden Lykke til Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gratulerer så mye enden! Ikke finn på noe dumt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gratulerer masse! Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 grattis enden!! ikke glem å ta bilder Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Får sitere min kjære Hugh Heffner jeg da - "Ekteskap er slutten på alt håp" Jeg sørger med deg enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Vel, Charles Dickens er tøffere: "Jeg så henne. Jeg elsket henne. Jeg fridde" Takker og bukker alle Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gratulerer så mye enden! Ikke finn på noe dumt. Han har allerede gjort noe dumt! Men alikavell, grattis, og ha ett fint liv sammen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gratulerer så mye, i hvilken kirke skal bryllupet stå? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Grattis.. Til lykke med deg, ansvaret, økonomien, kona, barna, barnebarna, oldebarna, etc.. Måtte dere krangle og være evig lykkelig begge2. Kondolerer derimot for ungkarslivet Fra spøk til alvor!: Gratulere så mye! Endret 5. september 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gratulerer så mye, i hvilken kirke skal bryllupet stå? Havstein. Romantisk og intimt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gratulerer så mye, i hvilken kirke skal bryllupet stå? Havstein. Romantisk og intimt Godt valg, meget pen kirke. Igjen: Gratulerer så mye! *kaste ris* Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Grattis.. Håper dere får det fint resten av livet Ingen vei tilbake etteer! Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Igjen: Gratulerer så mye! *drepe duer* fixed Igjen takker og bukker alle Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 gratulerer så mye! håper du får ett ekteskap som funker da.. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Men jeg får vel slenge meg på enden . Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Igjen: Gratulerer så mye! *drepe duer* fixed Bare å koke risen først det da!=P Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå