Gå til innhold

NY PC, skal kjøpes i Trondheim, hvor?

Anbefalte innlegg

Skal ha ny pc (gaming PC ca. 15 k, vet sånn noenlunde hvilke komponenter jeg skal ha) som skal kjøpes i trondheim (på butikk). :yes:

Hvilke(n) butikk(er) anbefaler dere? Er digital-impuls nedlagt? Er et krav at de som jobber der har litt peiling og at de har god service :)

Takk for svar

Endret av Autopsy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lurer litt på om digital impuls har lagt ned...er ikke der de bruker å være i trondheim... kan ikk lese på nett siden deres heller at de har noe i trondheim lengre...

Vær forsiktig når du handler på datakjeden ..sjekk prisene på hardware.no først..

kjøpte et grafikk kort der for 1 1/2 mnd siden. gainward 6600gt gddr3 ram

for en 1800kroner tror jeg det var... visste jeg aldri skulle ha gjort ...men akkurat da var jeg desperat pgs... jeg hadde ordna meg en ny pc... og når jeg skulle sette inn agp kortet mitt....ehh passa ikk ..for en dust jeg hadde vært... sånne ting burde nn ha sjekka....men skulle nå ha meg nytt grafikk kort uansett.... men hadde da ikke fått sjekka prisene på internett..pga at jeg ikke hadde noe bild epå skjermen hehe.. så gikk ned å kjøpte grafikk kortet..... følte jeg angra litt når jeg gikk ut derfra visste jeg hadde gjort noe galt... sjekka prisen på internett når jeg kom hjem....gues what.... jada kosta bare ca.1450kr hos alle andre butikker...

er kanskje ikke rare pengene å spare ..men det blir jo en kasse øl av det da? tenker alltid i kasser øl...det ser en hvor mye penger en sparer med engang... hehe

men det er mange butikker i trondheim vettu.... men det er bare ikke så mange som evt vet om de.... ettersom de er mere nettbasert...kanskje skriver inn noen viss jeg får sjangs

Endret av Rhulken
Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke om noen andre databutikker i Trondheim enn Datakjeden. Hva kunnskapsnivå anngår, så vil det nok variere en del uansett hvilken butikk du kjøper fra , men som gorber nevner så bør du vel egentlig stå for mesteparten av kunnskapen selv.

En selger burde jo prøve å veilede deg til et produkt du blir fornøyd med, men det er ikke alltid dette går helt etter planen for kundens del :)

@Rhulken: Det virker som om du har fått nok øl allerede. Trenger ikke en kasse til da.

Lenke til kommentar

Datakjeden (Fjorgata) www.datakjeden.no

HH-Dataservice (Fjorgata 70) www.hh-dataservice.no

Mamoz (Fossegrenda) www.mamoz.no

PC 1 (Kongensgt. 46) www.pc1.no

Det er vell de som er å oppdrive i trondheim som jeg kan huske

Digital-Impuls er lagt ned

Endret av SpecTrax
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt treigt svar her nå, men måtte bare komme med noen erfaringer/tips: Datakjeden i Fjordgata er helt greie å handle med så lenge du ikke har noen reklamasjoner! Jeg har hatt latterlig mye trøbbel med de flere ganger (defekt harddisk, HK og skjermkort), og jeg kjenner også flere andre som har liknende erfaringer. Derfor har jeg rett og slett slutta helt å handle hos dem.

Jeg vil heller anbefale Mamoz, selv om det er mer pes å komme seg opp dit.

edit: srkivefiel

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...