Dolce_vita Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hvordan fjerne bakgrunnsbilde på N6680, uten å tilbakestille til opprinelige innstillinger? Det går veldig greit å sette inn nytt, men jeg er ute etter hvordan bakrunnsbildet fjernes, slik at bare themet er synlig. På forhånd takk Lenke til kommentar
Påppæj Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det ser ikke ut som det går, man kan bare velge det som følger med temaet eller et annet bilde som er lagret på mobilen. Jeg har N6681, går ut i fra at det er likt på begge. På 6600 og 7610 kunne man velge å ikke bruke bakgrunnsbilde(eget valg under redigering av temaet). Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 På 6600 og 7610 kunne man velge å ikke bruke bakgrunnsbilde(eget valg under redigering av temaet). Det var liksom det.. Tåpelig å la det utebli. Er bare en liten bagatell, men det er slike bagateller det bare blir flere av i dagens modeller Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Gå inn på temaer > Valg > Rediger > Bakgrunnsbilde > Ingen. Edit: Hvis det var det du mente, da. Endret 6. september 2005 av Redline_ Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Nice man.. de va de eg meinte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå