Luchy Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 min favoritter er Coheed and Cambria - Welcome home Coheed and Cambria - The suffering Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Radiohead - Creep Lenke til kommentar
Eriatarka Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Smashing Pumpkins - Stand inside your love og The Mars Volta - Inertiatic ESP (Gjerne med lumiere introen) Lenke til kommentar
ratata Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Delerium - Silence (Tiesto's ISOS remix) Mars Volta - Mykje godt heile Deloused albumet Masta Ace - Disposable Arts albumet har og mange skikkelig bra låter innanfor den sjangeren... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Trivium - Pull Harder On The Strings Of Your Martyr Veldig perfekt Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Anders Rogg - Lyden av lys (sammenhengende album) Damien Rice - O (album) Boondock saints themet James Blund - High, Wisemen, out of my mind, tears and rain Tom Mcrae - Just like blood (album) Disse albumene / sangene synes jeg er perfekte fordi de er det jeg kaller "musikk rett fra sjela". Endret 15. oktober 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Kan ikke bli enig med meg selv om Anorexia Nervosa - Dirge and Requiem for my Sister Whore er perfekt eller ikke. Har hørt på den jevnt i tre måneder, og det er en meget bra sang, men det er noen ting jeg ikke liker helt. Jaja, den er vel kanskje ikke perfekt. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 The Smashing Pumpkins - Drown Lenke til kommentar
gnav Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 The Mars Volta - Eriatarka Dimmu Borgir - Burn In Hell Dimmu Borgir - Kings Of The Carneval Creation Slipknot - Duality System Of A Down - Lost In Hollywood System Of A Down - Forest System Of A Down - War? Opeth - Demon Of The Fall Opeth - The Drapery Falls Dette var vel noen sanger jeg ikke har blitt leie av ennå og tør å påstå at er perfekte. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Nine Inch Nails - At the heart of it all (Created by Aphex Twin) Björk - Unison Björk - All is full of love (Video Version) Front Line Assembly - Surface Patterns (Chemical Cauldron Mix) Mew - Mica Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Brothers of metal - ManOwar Warriors Of The World United - ManOwar I Believe - ManOwar Call to Arms - ManOwar The Gods Made Heavy Metal - ManOwar Moonwalker - Dee mark(Fordi den eier anlegget mitt ) Konklusjon: ManOwar er uslåelige!! edit: Glemte Paperboys med Tomorrow....herlig sang! Endret 17. oktober 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 skal nevne power metal jeg også. har fått skikklig sansen for Hammerfall nå, så her kommer noen sanger: -The Dragon lies bleeding -Hearts of fire -Crimson Thunder -Stronger then all -Heading the Call flere kommer snart Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Nine Inch Nails: Right where it belongs The wretched Sanctified Piggy A Perfect Circle: Blue The Noose Annihilation Tool: Sober Ænema Jerk Off Marilyn Manson: Cake and Sodomy Turboneger: Age of Pamparius Selfdestruction Bust ++ masse andre jeg ikke gidder skrive Endret 18. oktober 2005 av LifEstEElEr Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Opeth - The Drapery Falls System of a Down - Forest System of a Down - Toxicity Moby - Porcelain 100% perfekte sanger i følge mine ører... Endret 18. oktober 2005 av I Grevens Tid Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Må legge til: Windir - Fagning Windir - Likbør Windir - Martyrium Windir - Journey To The End Windir - Saknet Windir - Stridsmann Windir - Dauden Windir - Soge II: Framkomsten Lenke til kommentar
Susanneh Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Led Zeppelin - Stairway to Heaven The White Stripes - Seven Nation Army The Mamas and the Papas - Calefornia Dreamin The Beatles - A Day In the Life The Beatles - Lucy in the Sky with Diamonds Rolling Stones - Under My Thumb The Mars Volta - Concertina Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Rhapsody - Wisdom of the king! Manowar - Carry on Manowar - The fight for freedom Stratovarius - Hunting high and low Iron Maiden - Can i play with madness? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Megadeth - The Scorpion System Of A Down - Aerials Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge Helloween - Hey Lord Iron Maiden - Pashendale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg