:utakt Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Sitter og hører på et lite gullkorn. Mew - She came home from christmas Så gjennomført gåsehud. Dette funker. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Children of bodom - Fear of the dark ( iron maiden cover , ikke helt sikker på om det er bodom eller cradle of filth uansett da ) Nydelig sang, får gåsehud av fiolinen i introen og mye bedre en orignalen. Bra vokal også, imot setning til resten av Bodom's sanger. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Children of bodom - Fear of the dark ( iron maiden cover , ikke helt sikker på om det er bodom eller cradle of filth uansett da ) Nydelig sang, får gåsehud av fiolinen i introen og mye bedre en orignalen. Bra vokal også, imot setning til resten av Bodom's sanger. 8011869[/snapback] Det er ingen av delene, det er Graveworm. Død over feiltagging av mp3er. Uansett, det er en meget bra sang synes jeg. En sang som åker opp som (nær) perfekt er Ensiferum - Ferrum Aeternum. En herlig instrumentl som gir meg en skikkelig godfølelse. Får gåsehud hver gang jeg hører på den Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Iced Earth - A Question of Heaven, versjonen fra Alive In Athens. I utgangspunktet en veldig bra låt, men i mine øyne kanskje tidenes største vokalist, Matt Barlow tar den til ekstreme høyder. Fantastiske rolige partier der den fantastiske stemmen kommer fram, kombinert med mer aggressive partier, og fantastisk koring. Fra 6 minutter og utover tar det helt av. Konstant gåsehud av denne låten, og mot slutten står alt av hår rett ut. Endret 24. februar 2007 av kakk Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Lostprophets - Last Train Home<3 digger den sangen Lenke til kommentar
sh- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Iron Maiden - Run To The Hills Iron Maiden - Fear Of The Dark Bruce Dickinson - Navigate The Sea Of The Sun Children Of Bodom - Everytime I Die Children Of Bodom - Hate Me In Flames - Take This Life In Flames - Free Fall Metallica - For Whom The Bell Tolls Metallica - Fade To Black Metallica - Master Of Puppets Metallica - Creeping Death Metallica - Nothing Else Matters Metallica - The Unforgiven Foo Fighters - All My Life Nirvana - On A Plain Liker de sangene her veldig godt. Kunne ikke tenkt meg dem noe anderledes.. gidder foresten å skrive fler Metallica klassikere Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 De sangene jeg har et spesielt forhold til er nok Iron Maiden - Fear Of The Dark. Graveworm sin coverlåt er langt fra dårlig, men jeg synes Maiden sin låt har det lille ekstra man finner sjeldent. Lenke til kommentar
sh- Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja vet. Fear Of The Dark har de elementene som trengs. bra intro, rolig parti, tøffe vers, fin soloer og mellomspill. og alt passer perfekt inn Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Helt klart. Det er mange sanger som jeg har dilla på, synes er gode og hører ekstremt mye på. Men for mine ører har ingen nådd skikkelig opp til følelsen som kommer når Fear Of The Dark spilles. Tror den sangen ene og alene gjør slik at Maiden ligger høyt på listen min (de har da selvsagt mange andre bra sanger). Lenke til kommentar
sh- Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Får frysninger av den sangen gang på gang. Spesielt live versjonen fra Rock In Rio. Måten Bruce synger det rolige partiet på sammen med hele publikum. Elsker det. Det som er rart er at det tok lang tid for meg som Maiden fan og oppdage denne sangen.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Live versjonen fra Rock In Rio appelerer ikke til meg. Synes ikke den er like bra som den de klarer å få frem på Vision Of The Beast dvden. Sign Of The Cross klarer å få meg i et veldig godt humør når jeg ser Rock In Rio, dog den ikke er like perfekt som Fear Of The Dark. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Nå er jeg lei av å slette innlegg fra den fordømte telletråden her. Spørsmål #1: Hva vil vi med musikkforumet? Vil vi ha tråder som dette, som er intetsigende for flertallet, hvor privatpersoner kommer med sine favoritter, som ikke betyr en dritt for 99% av andre som leser? Jeg våger å si nei og stenge denne tråden én gang for alle. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg