Gå til innhold

Sanger du synes er helt perfekte

Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sanger fra Metallica sitt Symphony & Metallica Album :)

No Leaf Clover

Hero Of The Day

The Memory Remains

Sangene tra liksom, så jævli AV! :) Og digger metall sammen med Symfoniorkestert! Er vel det samme som Vamp gjorde når for ikke så lenge siden, og fikk spellemanspris og bullshit for :)

Også har du jo da: Manowar - Swords In The Wind

Den sangen får jeg frysninger av.. Kraftige frysninger :)

Edit: Skrev begrunnelser :)

Endret av Superdan
Lenke til kommentar

Godsmack - Shine Down

Ja, den er rett og slett perfekt etter min mening. :) Røff gitarspilling og fart hele veien igjennom, men ikke for mye at det blir slitsomt. Det er hovedsaklig melodien som er veldig tøff. Hadde ikke forandret noe ved den sangen hadde jeg hatt muligheten til det.

Lenke til kommentar
Siden dette ikke er en anbefalingstråd, må alle brukere begrunne svarene sine. Så hva er din begrunnelse? :)

7972884[/snapback]

Ok, Crawl Through Knives er perfekt for meg, fordi den har en skambra gitarsolo, teksten er bra, refrenge er oppløftende (hvis jeg kan si det sånn) og jeg klarer aldri og bli lei av den :D

Fornøyd? =)

Lenke til kommentar

Mayhem - De Mysteriis dom Sathanas

Sangen har et herlig riff, og en herlig okkult stemning. Attila på vokal tar sangen (hele albumet egentlig) opp enda et hakk. Hele den dystre stemningen og det som skjedde rundt Mayhem under/etter innspillingen gjør dette til svartmetall på sitt beste.

Lenke til kommentar
Cowboys from hell - Panthera

7973447[/snapback]

Like god begrunnelse her som på alt annet som kommer fra deg.

Helena - Cornelis Vreeswijk

Det er en av hans fineste låter synes jeg. Utrolig deilig og avslappende. Man danner seg så mange hyggelige og varme sommerbilder når man hører musikken og teksten. Anbefaler den til alle dagdrømmere :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...