Fruktkake Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 For øyeblikket.. Bob Dylan - Caribbean Wind. The Decemberists - Billy Liar. Lenke til kommentar
R-H-E Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Arcturus - Radical Cut Arcturus - Ad Absurdum Satyricon - Havoc Vulture Trollfest - PiratKreigen Borknagar- The genuine pulse Borknagar - Colossus Borknagar- Orgin Keep of Kalessin - Come Damnation Emperor- In The Wordless Chamber Zyklon- Ways of the world +++ Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Bob Dylan - Maggie's Farm (ikke spør meg hvorfor, men har likt dennne sangen i flere år, den fenger like bra hver gang) Jimi Hendrix - All along the Watchtower Dire Straits - Lady Writer (b.la fantastisk gitar) Ottis Redding - Sitting on the dock of a bay James Brown - I'm a Soul Man Kiss - Detroit Rock City ... ohyeah Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Lumsk - Trolltind Miriam Stockley - Perfect Day Og sikkert enda mange til.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jimi Hendrix - All along the Watchtower 7637988[/snapback] Valgte denne sangen som eget valg til engelsk muntlig eksamen. Fikk 6 på engelsk muntlig. En av mine favoritt sanger, hadde om Bob Dylans versjon, og snakket om covrede versjoner, der jeg snakket om Hendrix også. Ikke bare den sangen, men den som skilte seg mest ut. Henger meg på den, den er helt perfekt, Dylans og Hendrix versjon. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kaizers Orchestra sine (ca alle) Og Janove Ottesen - Go tell her -Janove Ottesen - Black and White movie Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vangelis - Conquest of paradise Vangelis - Chariots of fire Vangelis - Pulstar Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Sanger som er helt perfekte er en sjeldenhet her i gården, men idag tok jeg frem et album jeg ikke hadde hørt på lenge og fant ut at det er rett og slett perfekt. Navnet lyder som så: Bad Company: Bad Company - Dette er et helt album. Endret 4. januar 2007 av Hylo Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Forrige gang jeg svarte i denne tråden hadde jeg ingen perfekte sanger å komme med. Men nå har jeg faktisk funnet en. Jeg har hørt litt på Kaizers i det siste og "Bak Et Halleluja" er faktisk perfekt. Det er ikke ensbetydende med at den er verdens beste sang for meg, for det er sikkert 100 låter som er bedre, men ingen av de er perfekte. Det er ikke en eneste ting man kan forandre på sangen som gjør den bedre. Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Mötley Crüe - Dr. Feelgood Rammstein - Spring Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) samtlige låter på A Tribe Called Quests "The Low End Theory" Endret 5. januar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Lynyrd Skynyrd - Free Bird Hvorfor spør du? Den har alt, den sangen er perfekt... Trommene er perfekt, bassen er perfekt, gitaren er perfekt, pianoet er perfekt, orgelet er perfekt og vokalen er perfekt, teksten er perfekt, oppsettet på sangen er perfekt, lyden i instrumentene er perfekt, produksjonen er perfekt... alt er perfekt. Ingen sanger kan gi meg det samme som denne sangen, ingen andre sanger kan gi meg 550(9minutter og 10 sekunder) orgasmer iløpet av lengden på sangen, ingen andre sanger kan gi meg en hard en bare av å høre den blir snakket om.... Andre kan være trofast mot sin konge og sitt land, jeg er trofast til Free Bird. Endret 5. januar 2007 av Eyvindr Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 System of a down - Lonely Day Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Om denne ikke er nevnt, så nevner jeg den ihvertfall nå. Vassendgutane - D e helg dn r bare sAA elsk dah! <33 Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Return - Change the Attitude Return fra Stange ( Ikke så langt fra meg faktisk) har laget denne sjukt bra rockelåta! Jeg digger denne like mye nå som jeg gjorde første gang jeg hørte dette mesterverket! Lenke til kommentar
sh- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Led Zeppelin - Stairway To Heaven Metallica - Master Of Puppets Iron Maiden - Run To The Hills Dette er tre helt fantastiske rocke klassikere Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ace of base - Show me love Warren G & Sissel - Prince Igor Endret 5. januar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Pantera - Domination Pantera - Fucking Hostile Pantera - Walk Pantera - A new level <- den får jeg gåsehud av, nydelig. Pantera - Message in blood Pantera - Hollow Pantera - Cemetary Gates Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 RAtM - Killing in the name of. Lenge siden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg