Poor Leno Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 -Pizzocato Five - Baby Love Child- Lenke til kommentar
notalive Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hmm, perfekte sanger. Dette er jo smak og behag. Jeg vil si: Metallica - no leaf clover, med orkestret, husker ikke navn:P RAGE - Unity RAGE - Set this world on fire RAGE - Soundchaser RAGE - Sevel deadly sins RAGE - Sign of heaven RAGE - War of worlds RAGE - Spiritual awakening RAGE - World of pain RAGE - Firestorm RAGE - Down RAGE - Secrets in a weird world RAGE - See you in heaven or hell RAGE - ... Bla ... Synes stort sett alle sangene til RAGE er geniale... Noen blir tunge å høre på i lengden, men de gutta kan å bruke instrumentene. EDIT: Nightwish - She is my sin Nightwish - The riddler Nightwish - Sleepwalker Nightwish - Sleeping sun Nightwish - The carpenter Nightwish - The kinslayer Nightwish - Wishmaster Within temptation - never-ending story Stratovarius - Black diamond Stratovarius - Destiny Stratovarius - Stratosphere (stavet riktig?) Eiffel65 - Brightly shines Eiffel65 - Your clown Ble mye dette... Endret 6. oktober 2005 av notalive Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) HEHE_LOL Modern Talking - Cherry, Cherry Lady Modern Talking - You're My Heart, You're Mye Soul Modern Talking - Tv Makes The Superstar Modern Talking - China In Her Eyes Modern Talking - Blinded By Your Love Modern Talking - Love Is Like a Rainbow Spice Girls - When Two Become One Spice Girls - Wannabe Spice Girls - Spice Up Your Life :love::love Spice Girls - Diva Forever EDIT: Stiffy - Respekt Atle & Stine - Hekta På Brett Ble mye dette... Endret 6. oktober 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Oasis - Cast No Shadow Led Zeppelin - Stairway to Heaven Pink Floyd - Wish You Were Here Toto - Hold the Line GnR - November Rain Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 HalTan du er fleibete, f9z. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 HEHE_LOL :----) I R FHUN Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) DU R QL HALTAN Endret 7. oktober 2005 av kaiern Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Goo goo dolls - Iris Jimmy eat world - Sundown Lifehous - Storm Counting Crows - Colorblind Sirgur Rós - 01 på () John Mayer - Your body is a wonderland Pie Jesu (samme hvem som fremfører) Gabriel's Oboe (samme hvem som fremfører) blir fort mange, prøve å begrense meg Endret 28. mars 2006 av dub Lenke til kommentar
aemil Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) In Flames - Man Made God In Flames - Dialogue For The Stars Jeff Buckley - Hallelujah Counting Crows - Colourblind Muse - Unintended Soilwork - The Bringer Nevermore - Believe In Nothing +++ Endret 8. oktober 2005 av andy15 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Toto - Make Belive Guns 'N Roses - Patience Gary Jules - Mad World BigBang - Sing And Dance Zamfir - The Lonely Shepard The Ark - Joy Surrender Madrugada - Hard To Come Back Madrugada - Elektro Vakuum Beatles - Let it be Elton John - Circle of Life R.E.M. - Everybody hurts U2 - Pride Travis - Sing Travis - Flowers in The Window U2 - Original of the Species Coldplay - In my place Kan ikke tenke meg noen av sangene annerledes Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Karl Sanders - Of The Sleep Of Ishtar Å gidlarsen for en nydelig sang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 trur jeg skal legge til et par til: Hammerfall - Crimson Thunder(live) Hammerfall - Hearts on Fire Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hammerfall- Templars of Steel Hammerfall- Let the hammerfall Blind Guardian- Nightfall Blind Guardian- Welcome to Dying Blind Guardian- The Bards Tale Metallica- Nothing Else Matters Metallica- Die Die my darling Toshiro Masuda- Wind Mostly Autumn- Heroes never die + noen flere Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Iron Maiden - total eclipse Alice Cooper - roses on white lace Air - ce matin la Air - Mike Mills Air - run Rammstein - eifersucht Rammstein - spiel mit mir Metallica - enter sandman Alice Cooper - poison Alice Cooper - department of youth Er ikke så mange som er perfekte, men kom nå på noen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Rage Against The Machine - Down Rodeo The Mars Volta - Eriatarka The Ramones - Garden of Serenity Led Zeppelin - Stairway To Heaven Blood Brothers - Live At The Apocalypse Cabaret Jokke & Valentinerne - Her Kommer Vintern Tool - Stinkfist Charta 77 - Svart Jul, Herrarna I Sandlådan, Vi Vill Ha Svar Pink Floyd - Learning To Fly Satyricon - Mother North Immortal - Where Dark And Light Don't Differ osv Edit: ToyBox - Superman. Kongelåt. Endret 8. oktober 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvilke sanger synes du er perfekte? Dvs. sanger der du ikke ville gjort om på noe, som i dine ører er 100% perfekte, 99% holder ikke Umulig. Det finnes ikke sanger som er perfekte i mine øyne. Nettopp fordi jeg er perfeksjonist finner jeg alltid elementer som jeg ikke liker. Selvmotsigende, sant? Selvsagt, det er låter/album jeg synes er så sinnsykt bra, men det er kanskje nettopp fordi de ikke er perfekte. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Thin Lizzy - Black Rose, Soldier of Fortune The Clash - Revolution Rock, Spanish Bombs, Clampdown Rainbow - Gates of Babylon, Catch the Rainbow, Man on the Silver Mountain Ozzy Osbourne - Mr. Crowley (næh, sier du det?) Led Zeppelin - Stairway to Heaven, Whole Lotta Love, Thank You Metallica - Fade to Black Lynyrd Skynyrd - Freebird Gary Moore - Wild Frontier, Parisienne Walkways LaBrie - Drained Dream Theater - Pull me Under Deep Purple - Child in Time, Highway Star, Stormbringer, You Keep on Moving Danzig - Mother, Thirteen Eric Clapton - Tears in Heaven Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Papa Roach - Time and time again Papa Roach - Broken Home Papa Roach - Done With You Papa Roach - Tyranny Of Normality Bloodhound Gang - F.U.C.K(Foxtrot Uniform Charlie Kilo) Bloodhound Gang - Mope Bloodhound Gang - Along came Mary Timbuktu - Det Löser sig De er helt konge perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg