Muggkaare Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Green Carnation - Light Of Day, Day Of Darkness En låt på 60 min, fantastisk som fy! Dette er ikke bare musikk, men kunst! Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Her er da min liste: Killswitch Engage - Fixation On The Darkness Killswitch Engage - My Last Serenade Killswitch Engage - Temple From The Within Killswitch Engage - The Element Of One Killswitch Engage - This is Absolution Killswitch Engage - The Arms Of Sorrow Killswitch Engage - My Curse Killswitch Engage - For You Killswitch Engage - Still Beats Your Name Killswitch Engage - Eye Of The Storm Killswitch Engage - A Bid Farwell Killswitch Engage - Hope Is... Killswitch Engage - When Darkness Falls Lamb Of God - Ruin Lamb Of God - Laid To Rest Lamb Of God - Blood Of The Scribe Lamb Of God - Hourglass Slayer - Cult Slayer - Skeleton Christ Slayer - Jihad Slayer - Eyes Of The Insane As I Lay Dying - Illusions As I Lay Dying - The Beginning As I Lay Dying - Forever Pantera - Cematery Gates Pantera - Planet Caravan Litt diverse In Flames og Trivium sanger er også på den listen, men gidder ikke å skrive alle, for da blir listen veldig lang! Ja, jeg vet det er mye Killswitch Engage, men det er en grunn til at det er mitt favoritt band atm og har vært det lenge! Endret 20. desember 2006 av Kjobben Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fin liste med KSE låter kjobben! Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fin liste med KSE låter kjobben! 7546036[/snapback] Ka musikk er KSE? Har aldri hørt om Sikkert jævla flaut, men hvilken sjanger, og hvilket band kan du sammenligne dem med? Tenkte å prøve det ut, men vil helst vite hva det er først!Takker for hjelp Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Rush - 2112 Rush - YYZ Rush - Limelight Rush - The camera eye Rush - Subdivisions Metallica - Master of puppets Metallica - The thing that should not be Metallica - Orion Metallica - And justice for all Metallica - Sanitarium Porcupine tree - Trains Porcupine tree - Shallow Porcupine tree - Sound of muzak Porcupine tree - Lazarus Pink Floyd - Time Pink Floyd - Mother Jethro Tull - Aqualung Mads Eriksen - Storyteller Steve Vai - For the love of god Noen av de.... Endret 20. desember 2006 av jokkeman Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Fin liste med KSE låter kjobben! 7546036[/snapback] Ka musikk er KSE? Har aldri hørt om Sikkert jævla flaut, men hvilken sjanger, og hvilket band kan du sammenligne dem med? Tenkte å prøve det ut, men vil helst vite hva det er først!Takker for hjelp 7546048[/snapback] Er ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere dem og hvem jeg skal sammenligne dem med. De er liksom i en klasse for seg selv, de er så jævlig rå at det er til å bli svett av! Hvis du liker bra riffs, rå vokal, utrolig fete refreng. I det hele tatt utrolig fet musikk er dette noe for deg! Men ifølge signaturen din ser jeg at du er veldig glad i Nirvana, og KSE er vell litt hardere og røffere enn Nirvana imo. Men jeg anbefaler deg å høre noen av de nyere sangene hvis du ikke liker så veldig heavy musikk, fordi de to første albumene er litt mer heavy. Jeg anbefaler at du sjekker ut: The End of Heartache As Daylight Dies Endret 20. desember 2006 av Kjobben Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fin liste med KSE låter kjobben! 7546036[/snapback] Ka musikk er KSE? Har aldri hørt om Sikkert jævla flaut, men hvilken sjanger, og hvilket band kan du sammenligne dem med? Tenkte å prøve det ut, men vil helst vite hva det er først!Takker for hjelp 7546048[/snapback] Er ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere dem og hvem jeg skal sammenligne dem med. De er liksom i en klasse for seg selv, de er så jævlig rå at det er til å bli svett av! Hvis du liker bra riffs, rå vokal, utrolig fete refreng. I det hele tatt utrolig fet musikk er dette noe for deg! 7546096[/snapback] Åokeyj, takker Får teste dem ut Men er det sånn heavy-metal eller? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Åokeyj, takker Får teste dem ut Men er det sånn heavy-metal eller? Har ikke så mye peiling på de forskjellige sjangerne og hvor jeg skal plassere dem, men de er ganske heavy ja. Mye growling og heavy riffs. Endret 20. desember 2006 av Kjobben Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fin liste med KSE låter kjobben! 7546036[/snapback] Ka musikk er KSE? Har aldri hørt om Sikkert jævla flaut, men hvilken sjanger, og hvilket band kan du sammenligne dem med? Tenkte å prøve det ut, men vil helst vite hva det er først!Takker for hjelp 7546048[/snapback] Er ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere dem og hvem jeg skal sammenligne dem med. De er liksom i en klasse for seg selv, de er så jævlig rå at det er til å bli svett av! Hvis du liker bra riffs, rå vokal, utrolig fete refreng. I det hele tatt utrolig fet musikk er dette noe for deg! Men ifølge signaturen din ser jeg at du er veldig glad i Nirvana, og KSE er vell litt hardere og røffere enn Nirvana imo. Men jeg anbefaler deg å høre noen av de nyere sangene hvis du ikke liker så veldig heavy musikk, fordi de to første albumene er litt mer heavy. Jeg anbefaler at du sjekker ut: The End of Heartache As Daylight Dies 7546096[/snapback] Tusen takk for tipsene Oki, regner med jeg liker dem Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hørte gjennom The Human Equation av Ayreon i går da jeg vasket rundt til Jul, og det slo meg at hele dette albumet er ett perfekt mesterverk! Ellers er det svært mye av Ayreon og Star One jeg syns er perfekt, og ikke glem Symphony X - The Odyssey, ett 20 mins stykke kunst. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Killswitch Engage er metalcore. Vet ikke helt om band som ligner jeg heller, men det går ann å dra noen paralleller mellom kse og det nyeste lamb of god albumet. Veldig god musikk! Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Killswitch Engage er metalcore. Vet ikke helt om band som ligner jeg heller, men det går ann å dra noen paralleller mellom kse og det nyeste lamb of god albumet. Veldig god musikk! 7548144[/snapback] Har nå fått hørt gjennom de 2 albuma, å må si jeg er fornøyd Tøffe riff, vokalist me kul stemme, likte rett og slett musikken Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hørte gjennom The Human Equation av Ayreon i går da jeg vasket rundt til Jul, og det slo meg at hele dette albumet er ett perfekt mesterverk! Ellers er det svært mye av Ayreon og Star One jeg syns er perfekt, og ikke glem Symphony X - The Odyssey, ett 20 mins stykke kunst. 7547761[/snapback] Smoke and Mirrors har en helt genial start. The Odyssey har jeg bare hørt starten på, men kan ikke si meg uenig med deg! Dream Theater - A Change of Seasons er forøverig genial også Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Isis - In Fiction er genial Curtis Mayfield - Move on up Lionheart brothers - The sun in my eyes Disse er ofte spilt i winamp hos meg blant mange andre og disse liker jeg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Nirvana - Something in the way. Metallica - Unforgiven || Lenke til kommentar
Hakoon Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Metallica-One Metallica-Master of puppets Metallica-Enter sandman Porcupine tree-Shallow Stonegard-From dusk till dawn Stonegard-Barricades De som ikke har hørt disse sangene er ikke opplyste mennesker, dette er frelse folkens Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Wham! - Last Christmas Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Iron Maiden - Out of the shadows Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Lynyrd Skynyrd - Simple Man Rolling Stones - Beast Of Burden Crosby, Stills & Nash - Helplessly Hoping (har muligens nevnt den før?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg