Herpeederpee Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Okay, her kommer en oppdatert liste av de sangene jeg syns er helt perfekte. : ) (Alfabetisk FTW.) Children of Bodom - Angels Don't Kill Children of Bodom - Downfall Children of Bodom - Everytime I Die Children of Bodom - Northern Comfort Children of Bodom - We're Not Gonna Fall Cradle of Filth - Her Ghost In The Fog Dark Tranquillity - Haven Dark Tranquillity - Monochromatic Stains Darkthrone - In The Shadow of The Horns Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropy (Nevner hele albumet, ett av de beste albuma jeg noensinne har hørt.) Dimmu Borgir - Vredesbyrd Disarmonia Mundi - Quicksand Symmetry Emperor - Empty Ihsahn - Astera Ton Proinon Ihsahn - Will You Love Me Now? Immortal - Antartica Immortal - At The Heart of Winter Immortal - Battlefields Immortal - Blashyrkh (Mighty Ravendark) Immortal - Damned In Black Immortal - In My Kingdom Cold Immortal - Noctambulant Immortal - One By One Immortal - Solarfall Immortal - The Darkness That Embrace Me Immortal - Triumph Immortal - Tyrants Immortal - Withstand The Fall of Time Immortal - Wrath From Above In Flames - ALT (In Flames er favorittbandet mitt, og jeg har ikke vært borti en eneste sang som jeg ikke liker, alt er perfekt!) Kalmah - Cloned Insanity Kalmah - Doubtful About It All Kalmah - Hades Kalmah - Heroes To Us Kalmah - Time Takes Us All Lamb of God - Hourglass Lamb of God - The Faded Line Lamb of God - Walk With Me In Hell Opeth - Deliverance Opeth - Ghost of Perdition Opeth - In My Time of Need Opeth - Soldier of Fortune (er cover, men dritbra) Opeth - The Grand Conjuration Opeth - To Bid You Farewell Opeth - To Rid The Disease Opeth - Windowpane Satyricon - Mother North Soilwork - Distortion Sleep Soilwork - Song of The Damned Taake - Hordaland Doedskvad Part 1 Taake - Hordaland Doedskvad Part 2 Taake - Hordaland Doedskvad Part 4 Taake - Hordaland Doedskvad Part 6 Taake - Hordaland Doedskvad Part 7 Taake - Over Bjoergvin Graater Himmerik Part 5 =) Endret 24. desember 2006 av strang3r Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Her var det masse sanger Finnes det virkelig så mye perfekt? De jeg kommer på nå: Led Zeppelin - Stairway to Heaven (nummer 1 på 100 Greatest Guitar Solos!) Deep Purple - Lazy Dream Theater - Hollow Years Kommer sikkert på mye mer etter hvert. Rockebalader er forresten det jeg mener er det mest geniale noen gang Jeg syns også Freebird med Lynyrd Skynyrd er genial, men ikke helt bra nok til å komme på listen over det helt geniale Endret 17. desember 2006 av jornan Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nå har jeg lest alle sidene her, Takker for mange gode sangtips Går i veldig like sanger her Min liste foresten: Eagle Eye Cherry - Save Tonight Seether - Broken E Nomine - Schwarze Sonne Goo Goo Dolls - Iris Goo Goo Dolls - Stay with you Imogen Heap - Speeding cars In Flames - Lord Hypnos Keane - A Bad dream Lost Prophets - Can't catch tommorow Lost Prophets - Burn Burn Porcupine tree - Trains Placebo - Running up that hill Her er noen sanger som ikke er nevnt så mye Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 The Beatles - A Day in the Life Dire Straits - Brothers in Arms Porcupine Tree - Radioactive Toy Porcupine Tree - Arriving Somewhere (But not here) Pink Floyd - Shine on you Crazy Diamond (Pt. 1-5) Pink Floyd - Echoes Pink Floyd - Comfortably Numb Sigur Ròs - Untitled 1 Perfekte sanger. Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) noken av mine favoritta: RHCP - Road trippin' RHCP - Soul to squeeze RHCP - Californication Metallica - S&M [Disk 2] - 05 - Wherever I May Roam Metallica - Black Album - 04 - the Unforgiven Eric Clapton - Tears in heaven Creed - One last breath Eminem - Stan Linkin Park - In the end Linkin Park - Runaway Neil Young - Harvest Neil Young - The needle and the damage done Neil Young - Heart of Gold Lifehouse - Storm John Denver - I'm Leaving on a Jet Plane Foo Fighters - Everlong Weezer - Pink Triangle Turboneger - All my friends are dead ACDC - Highway to Hell Travis - Flowers in the window Limp Bizkit - Behind blue eyes Nirvana - Lake of Fire Nirvana - Lithium Bruce Springsteen - the river Endret 18. desember 2006 av @_@ Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Foo Fighters - Everlong 7525667[/snapback] Den er jeg enig, perfekt sang Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 The Smiths - Meat is Murder Radiohead - Like Spinning Plates Tool - The patient Björk - All is full of love Opeth - Serenity Painted Death A Perfect Circle -The Holowww Mew - White Lips Kissed The Shins - Know your Onion Band of Horses - The First Song Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Radiohead - Like Spinning PlatesBjörk - All is full of love 7531065[/snapback] Du har god smak Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Du har god smak 7531081[/snapback] Vist du er av den oppfatning har tydligvis du også det, så takk det samme. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dina - Bli hos meg. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dina - Bli hos meg. 7531736[/snapback] aaaaa, ørene mine verker. takler ikke den sangen. pantera - cemetary Gates denne sangen er også nevnt før, måtte derfor høre hvor bra den var, og resultatet var bedre enn forventet, likte sangen. Lenke til kommentar
estimate Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Selvom jeg ikke har hørt denne sangen nok til å egentlig kunne si dette, så vil jeg likevel nominere YOB - Grasping Air, som er en fabelaktig doom-låt. Helt enorm! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 J.J. Cale – I'll Be There If You Ever Want Me, denne sangen får meg i godt humør nesten uansett hva Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Metallica - one Keep of kalessin - Armada Susperia - Home Sweet Hell Susperia - Devil may Care Keep of kalessin- Crown of Kings In Flames - Come Clarity In Flames - Take This life In Flames - Leeches In Flames - My Sweet Shadow In Flames - the Quiet Place Iron Maiden - fear of the Dark Iron Maiden - 2 min to midnight Iron Maiden - hallowed be thy name Iron Maiden - the trooper Iron Maiden - run to the hills Iron Maiden - egentlig nesten alt, men orker ikke å navne alle... Slipknot - Scream Slipknot - before I forget Slipknot - Duality Slipknot - wait and bleed Slipknot - the nameless Slipknot - the blister exsist Satyricon - Fuel for hatred satyricon - K.I.N.G. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Dina - Bli hos meg. 7531736[/snapback] bahhahahaha! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 *føle seg mobbet* Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Iced Earth - Dante's Inferno Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Underworld - Dark & long. Lenke til kommentar
niXmaster Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Virker som om dette nesten mer er en oppramsing av sanger folk synes er bra, og ikke perfekte. Skal stilles høye krav til hva man oppfatter som perfekt etter min mening. Er veldig mange sanger jeg selv synes er tilnærmet perfekte, så jeg skjønner det blir vanskelig å begrense seg Mine forslag: Pink Floyd - Comfortably Numb, Wish You Were Here Guns N' Roses - Estranged, Sweet Child O' Mine Andre gode: Queens of the Stone Age - First it Giveth, Go With the Flow, In the Fade, In My Head Guns N' Roses - Civil War, Don't Cry Oasis - Wonderwall, Don't Look Back in Anger Metallica - One, Master of Puppets, .. nei, får vel stoppe der. Begynner bare å ramse favorittsangene fra favorittbanda :!: Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Når vi snakker om perfekte sanger, har jeg lyst til å velge én sang. Nemlig: The Jimi Hendrix Experience - Hey Joe Sangen er fantastisk, og rett og slett perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg