brd Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dire Straits - Romeo and Juliet Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 James Blunt - Bravery Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dire Straits - Romeo and Juliet 7323726[/snapback] Enig, skulle akkurat til å poste den. Synes forøvrig noen av live-versjonene er bedre enn studioversjonen ... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Scott Brown - Sweet Revenge, og Scott Brown - Angels Eyes Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Trioen på Björks debutplate med Human behavior, Crying og Venus as a boy syns jeg er så og si perfekte. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Rhapsody - Symphony of Enchanted Lands Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Raekwon - Incarcerated Scarfaces Endret 21. november 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 En sang jeg syns er helt perfekt er: Pantera - Cemetary Gates Får frysninger hver gang jeg hører den Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Eminem - Criminal Wu-Tang Clan - Reunited CunninLynguists feat. Tonedeff - The Gates CunninLynguists - America Loves Gangsters CunninLynguists - Mic Like A Memory Chino XL feat. Crooked I - Tap Dancing Elzhi - Writer's Block nei unnskyld, den er ikke perfekt, skulle vart 2-3 minutter til Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ray Parker jr: Ghostbusters (En brannfakkel der? ) Lenke til kommentar
MacNitro Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg innrømmer først som sist, idè er hentet fra VG's forum. Hvilke sanger synes du er perfekte? Dvs. sanger der du ikke ville gjort om på noe, som i dine ører er 100% perfekte, 99% holder ikke Mine - *Tool - Aenima *Tool - Schism *Tool - Sober *QOTSA - Go with the flow *QOTSA - Auto Pilot *QOTSA - You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel Like A Millionaire *QOTSA - First It Giveth *QOTSA - A Song For the Dead/Deaf *QOTSA - Someone's in the Wolf *QOTSA - The Blood is Love *Tool - Stinkfist *Opeth - Deliverance *Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation *Underwolrld - Everything Everything (regner hele albumet som en plate) *Chemical Brothers - Hold Tight London *Faith No More - Midlife Crisis Det er de jeg kommer på nå 4793681[/snapback] No Boundaries av Michael Angelo, den er sett på som verdens beste solo av de som virkelig har peiling alle andre....... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Judas Priest- painkiller Dimmu borgir- blessings upon the throne of tyranny Dimmu borgir- Puritania Black label society-Destruction overdrive Frank zappa- Joe's garage Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Deep Purple - When a Blind Man Cries er noe av det beste som er laget. Lenke til kommentar
drgs Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Michael Jackson - "Got to be there" fra 1973 All musikk som MJ var med på å lage i denne perioden er genial Videoen viser ikke det, men finn sangen, og lytt til den, spesielt på slutten er det noe lavere stemt kor i bakgrunnen av uendelig kvalitet med MJs unge pure prepubertale stemme på toppen, brukte en uke på å komme over denne sangen. Er ikke stor fan av senere MJ http://www.youtube.com/watch?v=qE59I5TaOzQ Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Abba - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) Bee Gees - Heartbreaker Celine Dion - It's All Coming Back To Me Now Cheyenne Kimball - Hanging On Cream - I'm So Glad Alt av Dire Straits hørt i sammenheng Joe Satriani - Banano Mango 2 og 1 Mariah Carey - Hero Nirvana - Lithium Paul McCartney - Freedom Michael Jackson - Black or White (elsker ironiske sanger) R.E.M. - Everybody Hurts RHCP - Under The Bridge Slipknot - IOWA Dream Theater - Octavarium [Live] White Stripes - Hotel Yorba Lenke til kommentar
-Olsebein- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Nevner noen få: Audioslave - Be Yourself Black Label Society - In This River Johnny Cash - Man In Black Dire Straits - Money For Nothing Kaizers Orchestra - Christiania Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 W.A.S.P - Harder faster, for et herlig driv! Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 JerryC/funtwo - Canon Rock Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 En sang jeg syns er helt perfekt er: Pantera - Cemetary Gates Får frysninger hver gang jeg hører den 7329598[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Den beste sangen som noensinne har blitt laget og som er umulig å overgå: Eminem - Rock Bottom Hører ganske sjeldent på den siden den ikke får deg i gladhumør akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg