Brian Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 metallica - nothing else matters metallica - master of puppets saxon - man and machine AC/DC - thunderstruck Element eighty - broken promises scorpions - wind of change de som jeg kommer på for øyeblikket. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det er mange sanger jeg kunne nevnt, men akkurat nå skriver jeg: Camel - Nimrodel/The Procession/The White Rider Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Wu-Tang Clan - Da Mystery of Chessboxin' Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Gitaren på Led Zepplin - Stairway to Heaven liker jeg, vet at det er veldig trend og si at Stairway råkker, men det gjør den jo. Ikke tro at dere fra 70-taller er så utrolig tøffe pga. dere hørte den først la den yngre genrasjon nyte de mer populære sangene var 60, 70 og 80 taller ^^ Min Liste, Tilfeldig rekkefølge ftw(mange tittler, men disse synes jeg er perfekte); Led Zepplin - Stairway to Heaven Alice Cooper - I'm Eighteen Jimi Hendrix - Purple Haze Jimi Hendrix - Vodoo Child(leif i tittel?) The Beatles(George Harrison, tror jeg) - While my guitar gently weeps Fikk litt jernteppe nå Må si at min definitive favoritt må være Vodoo Child, utrolig genial spilling av Jimi Oppdaget han for 2-3 uker siden, må virkelig si at jeg har gått glipp av en skikkelig gitarist her altså. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ozzy Osbourne - No more tears Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Wham! - Last Christmas Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Wham! - Last Christmas 7299886[/snapback] Du har jo allerede sagt det.. __________ Tori Amos - Smells Like Teen Spirit.. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dream Theater - Eve og Camel - Lost and Found Lenke til kommentar
Kjempeloff Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Slipknot - Disasterpiece Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 The Beatles(George Harrison, tror jeg) - While my guitar gently weeps Er Eric Clapton som spiller gitarsoloen.... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Windir - Likferd Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 The Beatles(George Harrison, tror jeg) - While my guitar gently weeps Er Eric Clapton som spiller gitarsoloen.... 7304518[/snapback] Stemmer, men George Harrison har skrevet den. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 The Beatles(George Harrison, tror jeg) - While my guitar gently weeps Er Eric Clapton som spiller gitarsoloen.... 7304518[/snapback] Stemmer, men George Harrison har skrevet den. 7304543[/snapback] Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) mine perfekte sanger Senses fail: Sick or Sane (Fifty For a Twenty) Trivium: My Hated Alle sangene på den nyeste til all that remains rett å slett! det er den perfekte metalcore cden Deftones: Drive away (far away) Darkest Hour: With A Thousen Words To Say But One og sist men ikke minst KsE med Rose Of Sharyn Edit: La til Darkest Hour og smiley. Endret 17. november 2006 av Haarvekst Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg er normalt ingen fan av Elton John (Tvert imot) Men Elton John - Better off Dead er bra syntes jeg Ellers er det: DJ Tiesto - He's a pirate Crystal Method - Keep Hope Alive Iron Maiden - Fear Of the Dark Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart Pink Floyd - The Wall Apollo Four Forty - Stop the Rock Eminem - Crazy in Love Eminem - Stan Eminem - Mockinbird Benny Benassi - Satisfaction Kan nevne mange flere, men alle disse er ganske bra i mine ører EDIT: Og digger begynnelsen på The Marcels - Heartache, den BØR høres Endret 19. november 2006 av christopher909 Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Slayer - Dead Skin Mask Slayer - Seasons in the abyss Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Circus Maximus - Alive og The 1st Chapter Iron Maiden - The Sheriff of Huddersfield Marillion - Childhood's End? og Lady Nina Dire Straits - Calling Elvis Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Band of Horses - The Funeral Howard Shore - The Riders of Rohan Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 pulsedriver-neptuna 4 strings- high on life ...let it rain...all around the world....diving...osv the disco boys-for you:P Lenke til kommentar
SkyEagle Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Secred Garden - Sleepsong Blir så følelsesrik hver eneste gang jeg hører den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lay down your head and I'll sing you a lullaby Back to the years of loo-li lai-lay And I'll sing you to sleep and I'll sing you tomorrow Bless you with love for the road that you go May you sail far to the far fields of fortune With diamonds and pearls at your head and your feet And may you need never to banish misfortune May you find kindness in all that you meet Chorus: May there always be angels to watch over you To guide you each step of the way To guard you and keep you safe from all harm Loo-li, loo-li, lai-lay May you bring love and may you bring happiness Be loved in return to the end of your days Now fall off to sleep, I'm not meaning to keep you I'll just sit for a while and sing loo-li, lai-lay (Chorus) Loo-li, loo-li, lai-lay... Endret 20. november 2006 av SkyEagle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg