Cuneax Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Fra Wikipedia: A version attributed to the Beatles has made the rounds as an MP3 download, and is performed in a flatteringly imitative style, extremely reminiscent of the early Beatles and includes a sound quality and characteristic of the period. The vocals are not convincing however and eventually betray the hoax, in addition to the plain fact that the song was written well more than a decade after the Beatles stopped recording, and long after they ceased to exist. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Pink Floyd - Comfortably Numb Jimi Hendrix - Castles Made of Sand Dire Straits - Sultans of Swing Ozzy Osbourne - Crazy Train Metallica - Nothing Else Matters Metallica - One Stevie Ray Vaughn - Texas Flood Har et annet innlegg med masse andre som jeg lar være å poste. Lenke til kommentar
Easthill Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hele albumet til Roger Waters, "Amused to Death"... 5560325[/snapback] Enig. Helt konge! Jeff Beck på gitar... Får ståpels bare jeg tenker på sounden. :!: Lenke til kommentar
Valkyrie Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 A Trace of Blood - Pain of Salvation. Den eier ræva til mora di! Jeg liker ikke ordet elsk, men den er det! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Thyrfing - Home Again. Fantastisk! Lenke til kommentar
Easthill Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 A Trace of Blood - Pain of Salvation. Den eier ræva til mora di! Jeg liker ikke ordet elsk, men den er det! 7166200[/snapback] Hm! Har aldri hørt på Pain of Salvation før, men sjekket dem ut på Pandora.com Det minner meg om en blanding av Queensrÿche og Dream Theater. Og det er ikke det verste... Morsomt å oppdage noe nytt. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Alt av Jahn Teigen ja!!,, beste jkaren i evrnden! Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Korn - Make Me Bad 7141902[/snapback] du mena cradle of filth - halowed be thy name e dårli? åso mena du at korn har en perfekt sang? Lenke til kommentar
Valkyrie Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 A Trace of Blood - Pain of Salvation. Den eier ræva til mora di! Jeg liker ikke ordet elsk, men den er det! 7166200[/snapback] Hm! Har aldri hørt på Pain of Salvation før, men sjekket dem ut på Pandora.com Det minner meg om en blanding av Queensrÿche og Dream Theater. Og det er ikke det verste... Morsomt å oppdage noe nytt. 7166455[/snapback] Så bra at du liker det! Pain of Salvation er så vakkert at det nesten gjør vondt. Elsker stemmen til Daniel Gildenlöw Lenke til kommentar
stout Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hele albumet til Roger Waters, "Amused to Death"... 5560325[/snapback] Enig. Helt konge! Jeff Beck på gitar... Får ståpels bare jeg tenker på sounden. :!: 7165924[/snapback] Mye bra der ja, og tittellåta har genial tekst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mye av Pink Floyd er ekstremt bra. Hver tone er nøye gjennomtenkt Også Jimi har en del ekstreemt brae sanger. All along the watchtower Purple Haze Fire Little Wing Hey joe The wind cries Mary Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mye av Pink Floyd er ekstremt bra. Hver tone er nøye gjennomtenkt Også Jimi har en del ekstreemt brae sanger. All along the watchtower Purple Haze Fire Little Wing Hey joe The wind cries Mary 7172278[/snapback] Stemningen i omtrent alle sangene hans (muligens bortsett fra Wild Thing) er så utrolig. Emocore's rake motsetning. Jimi's musikk er rett og slett deilig. All Along the Watchtower er den første sangen jeg tenker på i en slik sammenheng som dette. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Chris Rea: The Road to Hell Chris Rea: Auberge Chris Rea: Daytona Chris Rea: Texas Dire Straits: Brothers in arms Pink Floyd: Learning to Fly Pink Floyd: Comfortably Numb Pink Floyd: High Hopes Bruce Springsteen: Spare parts The Who: Baba O Riley Depeche Mode: Precious Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Scissor Sisters - Laura Scissor Sisters - Mary Scissor Sisters - I Don't feel like dancing My Chemical Romance - Welcome To The black Parade My Chemical Romance - You Know What They Do To Guys Like Us In Prison Queen - Bohemian Rhapsody AC/DC - Big Balls AC/DC - TNT Led Zeppelin - Kashmir Led Zeppelin - Stairway To Heaven Led Zeppelin - Immigrant Song Michael Jackson - Beat It Michael Jackson - Billy Jean Billy Joel - Uptown Girl Lionel Ritchie - Hello Kaizers Orchestra - Evig Pint Kaizers Orchestra - Dekk Bord Eminem - Stan Supermen Lovers - Starlight The Soggy Bottom Boys - Man Of Constant Sorrow Joe Cocker - Summer In The City Joe Cocker - N'oubliez Jamais Prince - Little Red Corvette Prince - Thunder Kommer ikke på mer i farten Lenke til kommentar
Muse Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeff Buckley - Halleluja Josh Groban(gud forby westlife) - You Raise me Up Muse - Stockholm Syndrome Muse - Time is Running out Queen - Bohemian Rapsodi R.Kelly - I believe I can Fly Metallica - Nothing Else Matters MJ - Billy Jean Erik Faber - Not Over Er sikkert mange fler sanger som er 100& perfekte, men kommer ikke på flere nå i farten. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Stranger in a strange land med Iron Maiden er helt perfekt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Every Little Thing - Time goes by (Orchestra Version) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 element eighty - broken promises manowar - metal warriors manowar - fighting the world krokus - let it go Lenke til kommentar
Easthill Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 En "låt" litt på siden av de fleste andre her: Edvard Grieg: Morgenstemning ! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Metallica - Fade to Black The Moody Blues - Nights in White Satin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg