white_pony Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Korn - Make Me Bad Lenke til kommentar
HighHopes Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg må si at det er mye god musikk smak ute å går, og det er jo positivt.Skulle jeg lagde ei liste over sanger jeg syns er perfekte ville jeg nok sitti her til langt utpå nyåret men noen hødepunkter får jeg sette opp.Prøver å ta med noen jeg ikke har sett her før og. Pink Floyd - High hopes, Learning to fly Dandy warholes - You were the last high Metallica - Blackened, Dyers eve, Stone dead forever Lynyrd Skynyrd - Freebird Hel Ketchum - Past the point of rescue Scorpions - Wind of change Rolling Stones - Gimme shelter Guns'n Roses - Civil war, Dont cry In Flames - The quiet place Iron Maiden - Blood brothers Poison - Every rose has its thorn Bob Dylan - All along the watch tower Alphaville - Forever young Stone Sour - Bother Det meste Mark Knophler er involvert i. Bare et lite utvalg, men mye bra musikk.De fleste av disse banda har jo en haug av andre glimrende låter og. Endret 24. oktober 2006 av HighHopes Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det er så utrolig mange, men jeg kan nevne noen: Pantera - Domination Metallica - Blackened Children Of Bodom - Sixpounder In Flames - Land Of Confusion Tömmermenn - Sorte menn og alt av Stonegard er perfekt i mine ører. Lenke til kommentar
HighHopes Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det er så utrolig mange, men jeg kan nevne noen: Pantera - Domination Metallica - Blackened Children Of Bodom - Sixpounder In Flames - Land Of Confusion Tömmermenn - Sorte menn og alt av Stonegard er perfekt i mine ører. 7142379[/snapback] Stonegard er bra ja. Digger Arrows og The white shaded lie. Noen andre sanger som er spesielt bra jeg bør prøve ut eller? Lenke til kommentar
HighHopes Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Når vi snakker om perfekte sanger så kom jeg nettopp på Ayreon. Et prosjekt av Arjen Lucassen hvor han bruker mange glimrende musikere. The Human Equation cdn er faktisk en helt perfekt dobbelt cd. Anbefales! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Fikk en hyggelig overraskelse da jeg hørte litt Dire Straits i dag. Anbefaler å ta en lytt til Tunnel of Love. Siste 2-3 minuttene er så herlig! Lenke til kommentar
HighHopes Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja Dire Straits er sinnsykt bra. Jeg vil også anbefale Brothers in arms, Money for nothing, Sultans of swing, Six blade knife, Down to the waterline og Boom like that(Mark Knophler solo). Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 System of a Down - Radio/Video En perfekt sang Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 For min del har vel SOAD gjort bedre, men... Det er jo din mening. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nirvana - Lake Of Fire (vet at de covra den av Meat Puppets) Nirvana - You Know You`re Right Nirvana - Aneurysm Lenke til kommentar
HighHopes Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Her kommer det en bolk til: Bob Seger - Against the wind Ozzy Osbourne - Crazy train Bruce Springsteen - Worlds apart Daniel Bedingfield - Wrap my words around you Kovenant - New world order, Mirrors paradise Marilyn Manson - Speed of pain, Wrapped in plastic (ååå mange fler) Bush - Machine head Bruce Dickinson & Dream Theatre - Perfect strangers(Deep purple) Dimmu Borgir - Burn in hell Hellacopters - No song unheard Led Zeppelin - Stairway to heaven The Beatles - 8 days a week Travellin Wilburies - Tweeter and the monkeyman Iron Maiden - The wicker man The Highwaymen - Highwayman Nine Inch Nails - Hurt Johnny Cash - One(U2 cover) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Bruce Springsteen - Born to Run Bruce Springsteen - Thunder Road Pantera - Cowboys from Hell Rage Against The Machine - Bullett in the Head U2 - Bullett the Blue Sky Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er så utrolig mange, men jeg kan nevne noen: Pantera - Domination Metallica - Blackened Children Of Bodom - Sixpounder In Flames - Land Of Confusion Tömmermenn - Sorte menn og alt av Stonegard er perfekt i mine ører. 7142379[/snapback] Stonegard er bra ja. Digger Arrows og The white shaded lie. Noen andre sanger som er spesielt bra jeg bør prøve ut eller? 7142447[/snapback] Vel, når det gjelder Stonegard så syns jeg du bør kjøpe deg begge albumene. Du kommer ikke til å angre. Vilt bra. Vanskelig å si noen bra låter fra de, siden jeg liker alle. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 The Beatles - Dig a Pony Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Wham! - Last Christmas 7127586[/snapback] Du vet det er en The Beatles-sang? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Robbie williams har en del sanger som ligger langt oppe. Husker ikke tittel da. Jeg er storfan av Thomas Newman. Mannen bak filmmusikken til bl.a: - American Beauty - Road to perdition - The horse whisperer Anbefales. Lenke til kommentar
sh- Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Metallica med Master Of Puppets Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Junior Jack - E Samba. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du vet det er en The Beatles-sang? 7163216[/snapback] Det er så feil. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er så feil. 7163764[/snapback] Skyt musikklærern min. Sukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg