Skulebollen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 cradle of filth med iron maiden's hallowed be thy name Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 cradle of filth med iron maiden's hallowed be thy name 7127670[/snapback] Du kødder? Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 cradle of filth med iron maiden's hallowed be thy name 7127670[/snapback] Du kødder? 7127687[/snapback] den e so jævli deili:D men de e vel maiden som bør få applaus som har laga en so bra sang;) men metallica - fade to black(L) Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 "Little Wing" av Jimi Hendrix. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 cradle of filth med iron maiden's hallowed be thy name 7127670[/snapback] Du kødder? 7127687[/snapback] den e so jævli deili:D men de e vel maiden som bør få applaus som har laga en so bra sang;) 7127783[/snapback] Nei, det er Cradle Of Filth som bør få applaus for å ha laget en så utrolig (dårlig) versjon av den. Dani sounds like my ass after Taco Bell. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Crystal Method - Keep Hope Alive Digger denne sangen. En av de beste jeg har hørt i fra trance, techno osv. Bruker å høre på den når jeg spiller Battlefield 1942, spesielt når jeg sitter i ett fly. Fy fan for ett bra låt!! Må høres! Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 cradle of filth med iron maiden's hallowed be thy name 7127670[/snapback] Du kødder? 7127687[/snapback] den e so jævli deili:D men de e vel maiden som bør få applaus som har laga en so bra sang;) 7127783[/snapback] Nei, det er Cradle Of Filth som bør få applaus for å ha laget en så utrolig (dårlig) versjon av den. Dani sounds like my ass after Taco Bell. 7127850[/snapback] sei ka dokke fan ve.. eg mena den e genial.. å eg synst den e utruli behageli Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) sei ka dokke fan ve.. eg mena den e genial.. å eg synst den e utruli ubehageli 7127978[/snapback] Enig med deg der. Endret 22. oktober 2006 av white_pony Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Min liste - Led Zeppelin: Stairway To Heaven - Led Zeppelin: Communication Breakdown - Led Zeppelin: Whole Lotta Love - Led Zeppelin: Black Dog - Led Zeppelin: Heartbreaker - Led Zeppelin: Living Loving Maid ( She's Just A Woman)*** - Jimi Hendrix: Purple Haze - Jimi Hendrix: Little Wing - Jimi Hendrix: All Along The Watchtower - Rolling Stones: Angie - White Stripes: The Denial Twist - White Stripes: Seven Nation Army - Red Hot Chili Peppers: Scar Tissue - Red Hot Chili Peppers: Tell Me Baby - Red Hot Chili Peppers: Californication - Johnny Cash: Hurt - Guns N' Roses: Knockin On Heavens Door - Guns N' Roses: Sweet Child Of Mine - Guns N' Roses: November Rain - Pink Floyd: The Wall - Wolfmother: Dimension - Wolfmother: Mind's Eye - Nirvana: All Apologies - Nirvana: Lithium - Nirvana: Heartshaped Box - Nirvana: The Man Who Sold The World *** Liker det meste av Led Zeppelin Endret 23. oktober 2006 av -Karina- Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Jahn Teigen - Jeg Gi'kke Opp <- beste forsøket på en rockelåt innen norsk historie, ergo helt perfekt. "Hvis jeg bareee, HVIS JEG BAREEEEE FÅR DET TIIIL!" Endret 23. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det blir så ironisk at du digger Jahn Teigen når du hører på black metal, haha... Men det er bare bra at du har en utfyllende musikksmak. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Min liste - Led Zeppelin: Stairway To Heaven - Led Zeppelin: Communication Breakdown - Led Zeppelin: Whole Lotta Love - Led Zeppelin: Black Dog - Led Zeppelin: Heartbreaker - Led Zeppelin: Living Loving Maid ( She's Just A Woman)*** - Jimi Hendrix: Purple Haze - Jimi Hendrix: Little Wing - Jimi Hendrix: All Along The Watchtower - Rolling Stones: Angie - White Stripes: The Denial Twist - White Stripes: Seven Nation Army - Red Hot Chili Peppers: Scar Tissue - Red Hot Chili Peppers: Tell Me Baby - Red Hot Chili Peppers: Californication - Johnny Cash: Hurt - Guns N' Roses: Knockin On Heavens Door - Guns N' Roses: Sweet Child Of Mine - Guns N' Roses: November Rain - Pink Floyd: The Wall - Wolfmother: Dimension - Wolfmother: Mind's Eye - Nirvana: All Apologies - Nirvana: Lithium - Nirvana: Heartshaped Box - Nirvana: The Man Who Sold The World *** Liker det meste av Led Zeppelin 7133531[/snapback] WOLFMOTHER.. ikkje mange som har høyrt om det.. men fy fan te bra Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Det er nok en god del som har hørt om de ja. Nok et skravleband som gjør det bra en sommer, men de dør nok snart ut. Endret 23. oktober 2006 av Jan-Erik Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 - Led Zeppelin: Stairway To Heaven - Led Zeppelin: Communication Breakdown - Led Zeppelin: Whole Lotta Love - Led Zeppelin: Heartbreaker - Jimi Hendrix: Purple Haze - Jimi Hendrix: Little Wing - Jimi Hendrix: All Along The Watchtower - Johnny Cash: Hurt 7133531[/snapback] Tok meg den frihet til å fjerne litt låter. Sånn, nå ser listen bra ut Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Guns N' Roses - Sweet Child Of Mine Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 The Dandy Warhols - Get off Dandy's er så herlig! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Guns 'N' Roses - Patience, sweet child o'mine, november rain, dont cry Evanescence - Haunted ++ Led Zeppelin: Stairway To Heaven Pink Floyd: The Wall + flere som jeg ikek kommer på nå Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 WOLFMOTHER.. ikkje mange som har høyrt om det.. men fy fan te bra 7134362[/snapback] Wolfmother blir jo guffa på som pokker på mtv, ztv, you name it. Ikke akkurat et undergrunnsband. Lenke til kommentar
Nied Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Incubus-Pardon me. Nydlig sang! Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 WOLFMOTHER.. ikkje mange som har høyrt om det.. men fy fan te bra 7134362[/snapback] Wolfmother blir jo guffa på som pokker på mtv, ztv, you name it. Ikke akkurat et undergrunnsband. 7139236[/snapback] hmm.. de visste eg ikkje:S men de e jo kun positivt;P å te han som sa dei daua ut etter en sommer.. det skjer ikkje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg