H4ngm4N Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Opeth - Face of Melinda Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Pink Floyd - Wish You Were Here Pink Floyd - Learning To Fly Pink Floyd - Confortably Numb Lenke til kommentar
Seian Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Opeth - Face of Melinda 6840162[/snapback] Nok en nydelig sang fra en av mine favorittband . Slenger meg på denne Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Racer X - Scarified Pink Floyd - Comfortably Numb Pink Floyd - Dogs Waylon Jennings - I'm a Long Way from Home Jef Buckley - Hallelujah Black Sabbth - Paranoid Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Så og si ALT av In Flames er helt fantastisk. Også har vi jo perlene til Metallica: - Nothing Else Matters - Enter Sandman - Fade To Black - Seek and Destroy Lenke til kommentar
stout Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Godspeed You Black Emperor! - Sleep (hele plata er egentlig fantastisk) My Favorite Things - perfekt sang, mange gode innspillinger Pink Floyd - Echoes m. fl. Opeth - Benighted Opeth - Black Rose Immortal Alt jeg kommer på nå, men det er mange i denne tråden som sodomiserer adjektivet perfekt ganske rått nå, synes jeg. Noe som er "perfekt" skal skille seg ut, når man lister opp 50 låter hvor 20 tilhører en artist, så mister begrepet tyngde. Mine ¢2.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Opeth - Face of Melinda 6840162[/snapback] Nok en nydelig sang fra en av mine favorittband . Slenger meg på denne 6864398[/snapback] er vakker den ja.. håpte dei skulle spele den på Wacken i år, men desverre:( Anathema - One Last goodbye My Dying Bride - For My Fallen Angel Eternal Tears of Sorrow - The River Flows Frozen så litt norsk Conception - Hold on Conception - Silent crying Lenke til kommentar
katta90 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Damien Rice - Canonball Damien Rice - Amie Lifehouse - Breathing Lifehouse - Hanging by a moment Creed - Dont stop dancing Hinder - Better than this Ingeting - Liden Ingeting - Det er deg eg vil ha Stone sour - Bother Stage dolls - crying over you Muse - Supermassive black hole -DISSE anbefaler jeg at du laster ned! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Lifehouse - BreathingLifehouse - Hanging by a moment -DISSE anbefaler jeg at du laster ned! 7010711[/snapback] Støttes. Endret 5. oktober 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Johnny Cash - Give My Love To Rose Johnny Cash - I Hung My Head Johnny Cash - The Man Comes Around Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Burzum - War <- Perfekt ned til hver minste feil.... Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Anberlin - The Feel Good Drag Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tom Waits - God's Away On Business. Fantastisk sang! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Bon Jovi - Living on a prayer Toto - Africa SEAL - Killer Endret 6. oktober 2006 av HilRam Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Trivium - Fugue (A revelation) Trivium - Pull Harder On The Strings Of Your Martyr Children of Bodom - If You Want Peace... Prepare for War Children of Bodom - Living Dead Beat Children of Bodom - Triple Corpse Hammerblow Children of Bodom - Needled 24/7 In Flames - Trigger In Flames - Reflect the Storm Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 - Slashs verson av "Somewhere over the rainbow" (Som i GNR slash) - Pink Floyd - Comfortly Numb Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Burzum - War <- Perfekt ned til hver minste feil.... 7010924[/snapback] Burzum har en helt unik stemning i sangene sine, ingen som klarer å gjenskape den. Burzum - Lost Wizdom Burzum - Jesus' Tod Burzum - Dunkelheit Helt perfekte Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Helt rett, Burzum øvnz! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Opeth - Harvest Tori Amos - Winter Lacuna Coil - Our Truth Blodhemn (lokalband fra Nordhordaland) - Saknet Anathema - Inner Silence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg