Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Pink Floyd - High hopes Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Stan Ridgeway - Camouflage Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Misfits - Saturday night.. Jeg elsker deg sangen mer enn noen noensinne kan forså. Elsker måten alle instrumentene passer sammen i en perfekt blanding av de nydeligste toner. Jeg elsker stemmen til Glen Danzig, og Jerry Only.. Jeg bryr meg fint lite om at den handler om en seriemorder, jeg elsker sangen så ufattelig høyt<3 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Fin den ja. Den, Helena, Scream og Some Kinda Hate er Misfits kremen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ugress - Open Your Eyes Rett og slett genial! Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Antar at "Stairway To Heaven" og "Nothing Else Matters" er nevnt i denne posten.. Ellers låter det meste som kommer fra Thomas Dybdahls munn perfekt for meg Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 3T - Tease Me Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Sanger jeg synes er helt perfekte? Oi, det er mange. Her er noen: "Moonsorrow - Köyliönjärven Jäällä (Pakanavedet II)" og "Moonsorrow - Tuulen Tytär Incl. Soturin Tie" har fantastiske melodier, meg aner ikke hva de synger ettersom jeg ikke kan finsk. "Korpoklaani - Beer Beer" er fantaskisk rå, og nær perfekt. "Fanômas - Spider Baby" er perfekt, uten tvil. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 T.I. - What You Know. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) infected mushroom - chaplin tom petty - last dance with mary jane miss peppermint- welcome to tomorrow peter gabriel ?sledgehammer aerosmith- jeanies got a gun rammstein - du hast alice in chains - down in a hole Endret 9. september 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Aero Dynamik - Kraftwerk The Pot - Tool Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Eric clapton - Tears in heaven er i mine helt perfekt, det er rett og slett en stor sang. Bruce springsteen - The river også en fantastisk sang. You look wonderful tonight, skikkelig romantisk sang, chix dig it Eric clapton - layla Jeff buckley - Halleluljah Johnny cash - Desperado. The eagles sin versjon er også sykt bra Bruce springsteen - Born to run er sikkert flere og Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Antar at "Stairway To Heaven" og "Nothing Else Matters" er nevnt i denne posten.. Ellers låter det meste som kommer fra Thomas Dybdahls munn perfekt for meg 6828423[/snapback] De to sangene er oppskrytt!! Cecilia av Thomas er jo meget bra! Bortimot uimotstålig! Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 metallica - merciful fate tarmvred - oskulden i kveld var det merkverdig lett å komme på noen flotte sanger Lenke til kommentar
Seian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 For alle prog. rock fans så vil jeg anbefale Transatlantic - In Held 'Twas in I. Nok en fantastisk cover Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Al Greene - Aint no sunshine Koselig melodi Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 You look wonderful tonight, skikkelig romantisk sang, chix dig it 6833851[/snapback] Du har fått det med deg du óg, ja Hahaha Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Crossfade - The Unknow Utrolig bra sang Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Telletråd? Forøvrig har jeg forelsket meg i Kamelot. Tenker da spesiellt på Soul society. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ferrin And Low - Breeze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg