reeeeg Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 RJD2 - Ghostwriter Tommy Tee - Takin' Ova (U.S. version) Jaylib - The Red Jay-Z - My 1st Song Atmosphere - The Woman With the Tattooed Hands ++++ Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bod Dylan - Masters of War Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Pantera-Floods Pantera-Cemetary Gates Metallica-Nothing Else Matters Metallica-Ride the Lightning Jimi Hendrix-All Along the Watchtower Jimi Hendrix-Voodoo Chile/d ` Jimi Hendrix-Purple Haze Jimi Hendrix-Hey Joe Iced Earth-When the Night Falls Dimmu Borgir-Mourning Palace Black Sabbath-Paranoid Disse sangene spenner opp humøret hos meg og gjør hverdagen litt lettere. Jeg elsker dem. Min liste Endret 4. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Margaret Berger - Samantha Margaret Berger - Stop Margaret Berger - Lifetime Bel Canto - Shimmering warm & bright Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ulver - Oftenfor Sol Og Veftenfor Maane Utrolig bra Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ulver - Oftenfor Sol Og Veftenfor Maane 6615018[/snapback] S-er som ser ut som f-er på coveret? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ulver - Oftenfor Sol Og Veftenfor Maane 6615018[/snapback] S-er som ser ut som f-er på coveret? 6616957[/snapback] sånn er det skrevet: Østenfor Sol Og Vestenfor Maane Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Nickelback - Savin' me Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 - Dimmu Borgir - Mourning Palace - Dimmu Borgir - Prudence's Fall - Dimmu Borgir - Når sjelen hentes til helvete - Dimmu Borgir - Alt lys er svunnet hen - Dimmu Borgir - Broderskapets ring - Dark Funeral - An Apprentice of Satan - Dark Funeral - Thy Legions Come - Dark Funeral - Vobiscum Satanas - Burzum - Dunkelheit - Emperor - I am the black wizards - Darkthrone - En vind av sorg - Cradle Of Filth - Bathory Area - Cradle Of Filth - The Forest Whispers My Name - Cradle Of Filth - Queen Of Winter, Throned - Cradle Of Filth - Malice Through The Looking Glass - Gehenna - Devil's Work - Gehenna - Adimiron Black - Gehenna - Deadlights - Agathodaimon - Tristetea Vehementa - Agathodaimon - Banner Of Blasphemy Dette er bare et lite utvalg av hva jeg synes er perfekte låter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Østenfor Sol Og Vestenfor Maane 6616968[/snapback] Da jeg rippet den, fant jeg navnene ifra cdon fordi jeg ikke helt klarte å tyde skriften selv. Så jeg tenkte "dette er jo ikke norsk bokmål, så kanskje det er riktig". Så jeg lar det stå inntill videre. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Guns N' Roses - Estranged. Kanskje tidenes låt, uansett! Satyricon - Mother North Ulver - Capitel I: I Troldskog Faren Vild Metallica - Master of Puppets Metallica - Orion Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Aphex Twin - Widowlicker Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg synest at følgende er perfekt: Vassendgutane - Odelsguten. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 U2 - Whos gonna ride your wild horses Utrolig fin. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Si hva dere vil om Mercury Rev, men "The Dark Is Rising" er en utrolig vakker låt.. Ah. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Ulver - Capitel I: I Troldskog Faren Vild 6617499[/snapback] Den er herlig Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Omtrent alle til Johnny Cash? Johnny Cash - I Hung My Head Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Helt siden jeg var åtte år har Californication av Red Hot Chili Peppers vært en av favoritt-sangene mine. Metallica har to sanger som er perfekte for meg, og de heter Master Of Puppets og One. Ellers er det vel en del Dream Theater-sanger som er ganske nærme perfekt. Også vil jeg legge til Daddy, Kill You, My Gift To You og Dirty. Alle av Korn. Endret 6. august 2006 av white_pony Lenke til kommentar
catolap Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Ulver - Capitel I: I Troldskog Faren Vild 6617499[/snapback] Den er herlig 6622150[/snapback] I know Hele plata er jævlig digg igrunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg