expoke Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg synes mange her poster sanger det liker veldig, veldig godt. Men kanskje ikke den perfekte sang. For min del så er det bare en sang jeg menere er perfekt! Queen- Bohemian rhapsody Lenke til kommentar
gsn Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Audioslave - Like a stone Led Zeppelin - Stairway to heaven Jeff Buckley - Hallelulja (èn av få sanger som er bedre enn orginalen) Rage against the machine - Renegades of funk Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Waldo's People - You drive me crazy Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
jurg Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Wolfmother - White Unicorn Slayer - Angel of Death Slayer - Disciple Opeth - Windowpane Testament - Into the pit Pantera - Cemetary Gates Judas Priest - Jawbreaker Dio - Holy Diver Ben Harper - Diamonds on the inside Edit: En til Opeth - The Leper Affinity Endret 15. juli 2006 av jurg Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Mykje bra der. Må sei Cemetary Gates er ein fantastisk fin sang! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Wolfmother - White UnicornSlayer - Angel of Death Slayer - Disciple Opeth - Windowpane Testament - Into the pit Pantera - Cemetary Gates Judas Priest - Jawbreaker Dio - Holy Diver Ben Harper - Diamonds on the inside Edit: En til Opeth - The Leper Affinity 6494728[/snapback] Skal si du blir fort fornøyd... Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Basshunter - Botten Anna Kano - P'S & Q's Kano - Freestyle Kano - Lord of the decks Devin the dude - Anything Bob Sinclar - World hold on ps. Tocadisco music loud The egg - walking away Olav Basoski - Waterman Endret 17. juli 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Blue Oyster Cult - Don't fear the Reaper - En bedre låt finnes ikke!! Lenke til kommentar
MicroS Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Flipsyde feat. Piper - Happy Birthday Flipside - Someday The Streets - Never Went To Church Fall Out Boys - Dance Dance George Harrison - Got My Mind Set On You Within Temptation - Angels Within Temptation - Ice Queen Fattern - Stilongs (så vanvittig genial sang!) Cyrex & Fredrik - Pelle (boten anna parodi) ja -.- Endret 17. juli 2006 av MicroS Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Witchcraft - Sorrow Evoker Vokal prestasjoner som gir gåsehud. Lenke til kommentar
Thuna Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det teller vel ikke om man vil skifte utsene på vokalisten? Kane - Rain Down On Me Fenrik Lane - All Or Nothing U2 - Sunday Bloody Sunday Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Styles P feat Pharoa Monch- My Life syns nå jeg er ganske så perfekt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Wham! - Last Christmas 6523368[/snapback] Jeg tror du har nevnt det her før også... Det har sikkert jeg også, men: Rammstein - Ohne Dich Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det er så greit at det bare er en Dahle. Seether - The Gift og kanskje Nickleback - Someday. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 old mans child - black seed of virgin soil old mans child - the dream ghost in flames - jotun in flames - free fall in flames - border and shading in flames - satellit and astrounauts in flames - only for the weak opeth - hope leaves vreid - helvete vreid - unholy water metallica - enter sandman beatles - strawberry et eller anna... beatles - jude dimmu borgir - progienese of the great apocalypse dimmu borgir - prutania dimmu borgir - blood hunger doctrine susperia - chemistry DJ satomi - castle in the sky (rask) hellbillies - den finaste eg veit children of bodom - bed of razor children of bodom - somebody put something in my drink pantera - cementery gates HIM - wicked games HIM - right here in my arms HIM - join me in death HIM - your skin Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Akkurat nå syntes jeg Camron- Touch it or not ft. Lil Wayne er perfekt. Beaten er konge, rapperne er top notch og når teksten handler om å få head kan det ikke bli bedre. Lil Wayne: I get head in the strangest placestwo at the same time, call it changin faces I tell a bitch "we ain't tradin places" Now stand back and catch my amazing greatness :!: Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Syns ikke det er mye som slår råheten i Satyricons Mother North. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Akkurat nå syntes jeg Camron- Touch it or not ft. Lil Wayne er perfekt. Beaten er konge, rapperne er top notch og når teksten handler om å få head kan det ikke bli bedre. Lil Wayne: I get head in the strangest placestwo at the same time, call it changin faces I tell a bitch "we ain't tradin places" Now stand back and catch my amazing greatness :!: 6524406[/snapback] Lavmål Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hate på rap er så jævlig teit mann, jeg slenger ikke dritt om hyle-musikken din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg