ZprMario Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Slår uansett ikke Orion. Mest perfekte låta jeg kommer på for øyeblikket, det har jeg nok sagt før også men... My opinion of course Endret 1. juni 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Rob D - Clubbed To Dead Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Er ikke dette EGENTLIG en telletråd? 6196979[/snapback] Jo det vil jeg også si. Dere kan i hvert fall si hvorfor dere synes den er perfekt, slik at vi ikke får denne tråden stengt også. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Magic System - 1er Gaou. Afrikansk inspirert sang og ellers likner på house. Har trommer i seg. Magic System er fra Frankrike. Veldig koselig sang Endret 2. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Denne tråden er blitt ganske lik 'Favoritt sang akkurat i dag' synes jeg. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Panjabi MC - Mundian to bach ke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Dimmu Borgir - The Promised Future Aeons Deilig innledning etterfulg av litt kraft Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jokke & Valentinerne - To Fulle Menn For de som er uening. Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Opeth - Master's Apprentices er perfekt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Opeth - Master's Apprentices er perfekt. 6231876[/snapback] Det har du helt 100% rett i. (Morsom avatar foresten) Darren Styles - Drop Zone Happy Hardcore sang med en nydelig melodi. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Dimmu Borgir - Puritania er jo bare flott. Deeeilige trommer Ellers .. Led Zeppelin - Moby Dick. Nuff' said. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Dimmu Borgir - The Promised Future Aeons Deilig innledning etterfulg av litt kraft Låta som frelste meg til ekstrem-metall. Elsker låta, og albumet. Opeth - Master's Apprentices er perfekt. Låta som frelste meg til Opeth, genial og brutal gromsang. Borknagar - Colossus Burzum - Inn i Slottet fra Drømmen Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky Dimmu Borgir - Entrance Dream Theater - The Great Debate Drudkh - Solitude Emperor - Towards the Pantheon Extol - Undecieved Gorgoroth - Gorgoroth Ihsahn - And He Shall Walk in Empty Places Immortal - Against the Tide (In the Arctic World) Kamelot - Soul Society Limbonic Art - Moon in the Scorpio Mayhem - Life Eternal Metallica - Disposable Heroes Mew - SheSpider Opeth - Bleak Peccatum - Black Star Ram-Zet - The Claustrophobic Journey Slayer - Raining Blood Taake - Nattestid... IIV Thomas Dybdahl - Adelaide Ulver - Capitel V - Bergtatt - Ind i Fjeldkamrene Windir - Svartesmeden og Lundamyrstrollet Bestemte meg får å bare ta med en sang av hvert band, ble en god del for det. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Led Zeppelin - Going To California Helt perfekt, går ikke ann å få det bedre. Bananaphone er nr.2 Lenke til kommentar
Rakohammas Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har flere sanger jeg syns er helt perfekte: Ville Valo - Paratiisi The 69 Eyes- Lost Boys The 69 Eyes- Devils Daniel Lioneye- The King of Rock'n'Roll HIM - Soul On Fire HIM - Razorblade kiss Marilyn Manson - Tainted Love Negative - In My Heaven Lordi - Blood Red Sandman Lordi - Hard Rock Halleluja Clutch - The Mob Goes Wild Dicamillo Sisters - But Why's It So Cold? Linkin Park - Somewhere I Belong Linkin Park - Numb Depeche Mode - Presious Og mange mange fler, men du kan finne masse av min musikksmak ved å høre på Bam Margera sin musikksmak for jeg har omtrent helt lik som han ++ Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Slår uansett ikke Orion. Mest perfekte låta jeg kommer på for øyeblikket, det har jeg nok sagt før også men... My opinion of course 6225517[/snapback] Støtter den. Herlig instrumental (får vel kalle det det) av Metallica. Sitter og spiller den på gitar nå faktisk. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Pink Floyd - Echoes Pink Floyd - Interstellar Overdrive Pink Floyd - Shine on You crazy Diamond Pink Floyd - Heile Dark side of the moon Pink Floyd - Have a Cigar DumDum Boys - Stjernesludd Jokke - Narkoman Jokke - Frelst The Doors - When the Music's over The Doors - Roadhouse Blues U2 - Nesten alt Led Zeppelin - Black Dog Dire Straits - Sultans of Swing Bruce Springsteen - Born to Run pluss mykje meir Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Når jeg leste U2 - Nesten alt, tenkte jeg først "Hæ, U2 med norsk sang?". Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Dream Theater - A Change of Seasons Sitter faen meg som et skudd. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 RHCP - Scar tissue Foo Fighters - Learn to fly The Mamas and The Papas - California Dreaming AC/DC - Highway to hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg