Gå til innhold

Sanger du synes er helt perfekte

Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scex - Tetrip

Satyricon - Mental Mercury

Ensiferum - Goblin's dance

Dimmu Borgir - Hunnerkongen's sorgsvarte ferd over steppene

Rompeprop - Vaginal Luftwaffe

Cradle of Filth - Absinthe with Faust

The Berzerker - Chronological Order of Putrefaction

The Berzerker - Ignorance

The Berzerker - Death Reveals

Cryptopsy - Cold Hate, Warm Blood

Cryptopsy - Phobophile

Lenke til kommentar

Muse- Unintended. Den sangen blir jeg aldri lei av, jeg synes den er helt nydelig.

Coldplay-Fix you er den perfekte chillesang. Jeg blir helt avslappet når jeg hører den.

Jeff Buckley - Hallelujah Topper alle. Jeg vet ikke hva det er med denne sangen, men den er helt perfekt på alle måter

Enya - May it be. Hun har en fantastisk stemme.

Audioslave - I am the highway

Eva cassidy - Fields of gold

Red Hot Chilli Peppers - Californication

Josh Groban - You raise me up

Lenke til kommentar
Ludacris - Act a fool

5965705[/snapback]

Dette er en tråd hvor du skal skrive ned de sanger du synes er perfekte. Du har nå 7 innlegg på to sider.

Dette er ikke en "sanger du synes er greie å høre på"-tråd.

5965777[/snapback]

Jeg vet ka d e slags tråd. At jeg har 7 inlegg på to sider? pfff. so?

Forresten - Ludacris - act a fool er perfekt sang.

ps. Jeg fornyer min musikk liste hver dag..

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Vi driter i om du fornyer musikklisten din hver dag. Det eneste det sier er at du ikke bryr deg veldig mye om hva slags musikk du hører på.

At du har 7 innlegg på to sider er faktisk det vi kaller "forsøpling av tråden". Sanger som er perfekte er sanger som du aldri blir ordentlig lei av, men de du slenger inn er sanger som du hører på 20 ganger i timen i en dag som du sier, før du har en ny "perfekt" sang.

Lenke til kommentar
Vi driter i om du fornyer musikklisten din hver dag. Det eneste det sier er at du ikke bryr deg veldig mye om hva slags musikk du hører på.

At du har 7 innlegg på to sider er faktisk det vi kaller "forsøpling av tråden". Sanger som er perfekte er sanger som du aldri blir ordentlig lei av, men de du slenger inn er sanger som du hører på 20 ganger i timen i en dag som du sier, før du har en ny "perfekt" sang.

5967129[/snapback]

Hvis jeg hører en sang 20 ganger i timen - det sier vell at jeg syns at denne sangen er perfekt...

Vi? Hvem er vi? Det er kun deg som syns det.

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Det får no jaggu meg vere subjektivt ka låt man synes er perfekt, utan at noen skal komme å rette på en eigne meiningar :roll:

5967121[/snapback]

Kan du forklare det du skrev no her på litt enklere måte? :roll:

5967138[/snapback]

Musikk er sujektivt,og meiner du at låtene du har listet opp er perfekte,skal ingen få ta dette fra deg! Dette var ett innlegg får å støtte deg.

Sorry,men eg er litt sjenkt no. Mulig eg skreiv litt utydelig :)

Lenke til kommentar
Det får no jaggu meg vere subjektivt ka låt man synes er perfekt, utan at noen skal komme å rette på en eigne meiningar :roll:

5967121[/snapback]

Kan du forklare det du skrev no her på litt enklere måte? :roll:

5967138[/snapback]

Musikk er sujektivt,og meiner du at låtene du har listet opp er perfekte,skal ingen få ta dette fra deg! Dette var ett innlegg får å støtte deg.

Sorry,men eg er litt sjenkt no. Mulig eg skreiv litt utydelig :)

5967161[/snapback]

Hehe jeg skjønte det der :)

Takk ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...