Hunnerkongen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Scex - Tetrip Satyricon - Mental Mercury Ensiferum - Goblin's dance Dimmu Borgir - Hunnerkongen's sorgsvarte ferd over steppene Rompeprop - Vaginal Luftwaffe Cradle of Filth - Absinthe with Faust The Berzerker - Chronological Order of Putrefaction The Berzerker - Ignorance The Berzerker - Death Reveals Cryptopsy - Cold Hate, Warm Blood Cryptopsy - Phobophile Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Muse- Unintended. Den sangen blir jeg aldri lei av, jeg synes den er helt nydelig. Coldplay-Fix you er den perfekte chillesang. Jeg blir helt avslappet når jeg hører den. Jeff Buckley - Hallelujah Topper alle. Jeg vet ikke hva det er med denne sangen, men den er helt perfekt på alle måter Enya - May it be. Hun har en fantastisk stemme. Audioslave - I am the highway Eva cassidy - Fields of gold Red Hot Chilli Peppers - Californication Josh Groban - You raise me up Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Coil - Triple Sun Den geniale enkeltheten og vakkerheten ved denne låta må høres. Mennesker jeg syns burde høre denne låta: LarsP Glint Satrucci_ Kaiern TLZ Hylo HalTan Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 HAR HØRTN. *skriveno lezxm* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Er det sant? Hva syns mannen med renovert overdel? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ludacris - Act a fool 5965705[/snapback] Dette er en tråd hvor du skal skrive ned de sanger du synes er perfekte. Du har nå 7 innlegg på to sider. Dette er ikke en "sanger du synes er greie å høre på"-tråd. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 U2 - Van Diemen's Land Denne er live, og det er Edge(gitaristen) som synger.. Vakkert Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Ludacris - Act a fool 5965705[/snapback] Dette er en tråd hvor du skal skrive ned de sanger du synes er perfekte. Du har nå 7 innlegg på to sider. Dette er ikke en "sanger du synes er greie å høre på"-tråd. 5965777[/snapback] Jeg vet ka d e slags tråd. At jeg har 7 inlegg på to sider? pfff. so? Forresten - Ludacris - act a fool er perfekt sang. ps. Jeg fornyer min musikk liste hver dag.. Endret 22. april 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det får no jaggu meg vere subjektivt ka låt man synes er perfekt, utan at noen skal komme å rette på en eigne meiningar Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Vi driter i om du fornyer musikklisten din hver dag. Det eneste det sier er at du ikke bryr deg veldig mye om hva slags musikk du hører på. At du har 7 innlegg på to sider er faktisk det vi kaller "forsøpling av tråden". Sanger som er perfekte er sanger som du aldri blir ordentlig lei av, men de du slenger inn er sanger som du hører på 20 ganger i timen i en dag som du sier, før du har en ny "perfekt" sang. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det får no jaggu meg vere subjektivt ka låt man synes er perfekt, utan at noen skal komme å rette på en eigne meiningar 5967121[/snapback] Kan du forklare det du skrev no her på litt enklere måte? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Vi driter i om du fornyer musikklisten din hver dag. Det eneste det sier er at du ikke bryr deg veldig mye om hva slags musikk du hører på. At du har 7 innlegg på to sider er faktisk det vi kaller "forsøpling av tråden". Sanger som er perfekte er sanger som du aldri blir ordentlig lei av, men de du slenger inn er sanger som du hører på 20 ganger i timen i en dag som du sier, før du har en ny "perfekt" sang. 5967129[/snapback] Hvis jeg hører en sang 20 ganger i timen - det sier vell at jeg syns at denne sangen er perfekt... Vi? Hvem er vi? Det er kun deg som syns det. Endret 22. april 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det får no jaggu meg vere subjektivt ka låt man synes er perfekt, utan at noen skal komme å rette på en eigne meiningar 5967121[/snapback] Kan du forklare det du skrev no her på litt enklere måte? 5967138[/snapback] Musikk er sujektivt,og meiner du at låtene du har listet opp er perfekte,skal ingen få ta dette fra deg! Dette var ett innlegg får å støtte deg. Sorry,men eg er litt sjenkt no. Mulig eg skreiv litt utydelig Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det får no jaggu meg vere subjektivt ka låt man synes er perfekt, utan at noen skal komme å rette på en eigne meiningar 5967121[/snapback] Kan du forklare det du skrev no her på litt enklere måte? 5967138[/snapback] Musikk er sujektivt,og meiner du at låtene du har listet opp er perfekte,skal ingen få ta dette fra deg! Dette var ett innlegg får å støtte deg. Sorry,men eg er litt sjenkt no. Mulig eg skreiv litt utydelig 5967161[/snapback] Hehe jeg skjønte det der Takk Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hmm... nå for tiden er det mange perfekte låter... her er noen: Rammstein - Mein Herz Brennt Rammstein - Ich Will Kaizers Orchestra - Resistansen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Wham! - Last Christmas 5967216[/snapback] Absolut Får frysninger i kroppen når den går på radioen rundt juletider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg