aleks tho Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Eminem - The way I am Går aldri lei av den... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Æ syns Tool har ikke den samme rytme som Turbonegro.. 5777937[/snapback] No shit Sherlock? Slutt og spam... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Æ syns Tool har ikke den samme rytme som Turbonegro.. 5777937[/snapback] No shit Sherlock? Slutt og spam... 5868534[/snapback] Aeahhaha Dagens!! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Kenji Kawai - Kugutsuuta ura mite chiru Jeg trenger luft. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det burde følge oksygentanker med den plata. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Send inn forslaget til plateselskapet. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Eminem - The Marshall Mathers LP (Det sterkeste albumet til Eminem) Ehh....nei, langt ifra Beste albumet hans er etter min mening Slim Shady EP der han var på topp som artist, men er ikke så altfor mange låter på den. The Slim Shady LP er et ekstremt bra album der både sanger fra EP og noen få nye sanger og mixer er lagt på. Beste Eminem album etter min mening fra beste til dårligste: 1. Slim Shady EP 2. Slim Shady LP 3. Infinite 4. Marshall Mathers LP 5. The Eminem Show 7. Encore De to siste der suger i forhold til de 4 første da men... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Paris Combo - Pas a pas (fra plata Living Room). Mer strøken låt skal man lete lenge etter Endret 4. april 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det var jammen mye dårlig musikksmak i denne tråden, jeg blir nesten skremt! Selv vet jeg ikke helt, omtrent alle sangene jeg liker best har småfeil. Og så er det utvilsomt mye bra musikk jeg ikke har hørt (ennå ). Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det var jammen mye dårlig musikksmak i denne tråden, jeg blir nesten skremt! Selv vet jeg ikke helt, omtrent alle sangene jeg liker best har småfeil. Og så er det utvilsomt mye bra musikk jeg ikke har hørt (ennå ). 5870357[/snapback] Min musikk smak er best. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Last Christmas - Wham! 5870999[/snapback] og Radio Ga-gahhhh... fra Queen Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Craig Armstrong - Weather Storm Ville ikke forandret noe på den sangen. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Eminem - The Marshall Mathers LP (Det sterkeste albumet til Eminem) Ehh....nei, langt ifra Beste albumet hans er etter min mening Slim Shady EP der han var på topp som artist, men er ikke så altfor mange låter på den. The Slim Shady LP er et ekstremt bra album der både sanger fra EP og noen få nye sanger og mixer er lagt på. Beste Eminem album etter min mening fra beste til dårligste: 1. Slim Shady EP 2. Slim Shady LP 3. Infinite 4. Marshall Mathers LP 5. The Eminem Show 7. Encore De to siste der suger i forhold til de 4 første da men... 5869782[/snapback] Det er det jeg mener da din **** Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Alle hør på Sleep4Life. Han er jo den objektive sannhets taler! Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Alle hør på Sleep4Life. Han er jo den objektive sannhets taler! 5871385[/snapback] Hail ME!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Tar én låt fra hver artist, jeg, så slipper lista å bli så lang. Coil - Going up Björk - All is Full of Love The Prodigy - Poison Aphex Twin - At the Heart of it all (Nine Inch Nails) Ash - Goldfinger Autechre Dael Bent - Always Chemical Brothers - The Test Chris Isaak - Wicked Game The Connells - '74 '75 Coldplay - Don't Panic D-12 - Shit can Happen Daft Punk - Voyager David Bowie - The Hearts Filthy Lesson David Holmes - The Trunk Scene Deftones - Feiticeira Depeche Mode - Enjoy the Silence Everything but the Girl - Missing Front 242 - Sacrifice Front Line Assembly - Surface Patterns (Chemical Cauldron Mix) Future Sound of Cairo - Arabella Gary Numan - Absolution Goldfrapp - Utopia Goldtrix presents Andrea Brown - It's Love (Trippin') (Wacarla Symphony Mix) Gwen Stefani - What you Waiting for Haujobb - Penetration Hocico - Death as a Gift Insekt - D.O.A. Isley Brothers - Between the Sheets Joe Cocker - With a Little Help From my Friends John Williams - Theme From Schindler's List Kent - Dom som Försvann KIFOTH - Villain Kings of Convenience - Winning a Battle, Losing the war KMFDM - Anarchy (Fusako Mix) Kool and the Gang - Celebration Korn - Trash Kovenant - Mirror's Paradise Kronos Quartet - Lux Aeterna Lucky Thompson & Dave Pochonet All Stars - Lullaby for the Leaves Madonna - Human Nature Marilyn Manson - Great big White World Marvin Gaye - Sexual Healing Massive Attack - Unfinished Sympathy Maxim - Dog Day Method Man - Release yo 'Delf (The Prodigy Mix) Mew - Snow Brigade Michael Andrews - Carpathian Ridge Miles Davis - Blue in Green Ministry - Corrosion Missy Elliott - Get ur Freak on Moloko - Sing it Back Moondog - Pastoral Ms Dynamite - Dy-na-mi-tee Muggs - Rain Muse - Plug in Baby Neutral Milk Hotel - Oh Comely Nick Cave and the Bad Seeds - As I sat Sadly by her Side Nine Inch Nails - Closer Nino Rota - The Immigrant Nirvana - Lithium No Doubt - Ex-Girlfriend Nobuo Uematsu - Anxious Heart Nova Nova - Tones Oasis - Wonderwall Outkast - Hey ya! Peter Gabriel - Intruder Plaid - All is Full of Love (Björk) Puscifer - Rev 22-20 (4-20 Mix) Radiohead - Airbag Rammstein - Mein Herz Brennt Razed in Black - A Drug Against War Revolting Cocks - Caliente (Dark Entries) Rob Zombie - Superbeast Robbie Williams - The Road to Mandalay Roy Orbison - In Dreams Röyksopp- What Else is There Sabres of Paradise - Haunted Dancehall Satie - Première Gymnopédie Savoy - Velvet Seigmen - Monument Sepultura - Against Shanks and Bigfoot - Sweet Like Chocolate The Shizit - I Walk Through Walls Sigur Ros - Glosoli Skinny Puppy - Meat Flavoured Factor Skunk Anansie - Charlie Big Potato Smashing Pumpkins - Eye Soundgarden - Black Hole Sun Stardust - Music Sounds Better With You Sugababes - Stronger System of a Down - Aerials Thomas Bangalter - Rectum Thomas Newman - Plastic Bag Theme The Thrills - Big Sur Tool - Triad Tosca - Honey (Markus Kienzl Dub) Tricky - Overcome Type O Negative - Be My Druidess U96 - Heaven Ulver - Lost in Moments Underworld - Born Slippy Van Morrison - Brown Eyed Girl Ween - Tried and True :wumpscut: - Thorns Xploding Plastix - Behind the Eightball Yann Tiersen - La Dispute Zero 7 - Destiny Zeromancer - Chrome Bitch Aaliyah - More Than a Woman Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Fy fan, det var litt av en liste for yndlingssang du! Forøvrig så jeg Coil på den, et utmerket band. Har du yndlingsanger fra "this mortal coil"? :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg har aldri hørt "this mortal coil", hva er det? Syns du det var en bra liste? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Tomat-Ulf har du problemer? Endret 6. april 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg