Forumforumforum Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 gunnelus: bruk spoiler pls, kjett å bla i en halvtime ;P Lenke til kommentar
gunnelus Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Takk for tipset espennyh. Jeg var ikke klar over denne BB code parameteren, men nå skal jeg prøve den med en gang. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Sanger JEG synes er helt perfekte: Windir - Saknet Windir - Svartesmeden og Lundamyrstrollet Windir - Fagning Dream Theater - A Change of Seasons Moonsorrow - 1065 Aika Moonsorrow - Sankaritarina Dimmu Borgir - The Insight and the Catharsis Graveworm - Which Way Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Dream Theater - Metropolis Pt 1 Dream Theater - the great debate Liquid tension experiment - when the water breaks Liquid tension experiment - hourglass Dream Theater - beyond this life + mange av samme band Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Muse - Thoughts of a dying atheist Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Lio - Rapture Vet ikke hva det er, men den sange er bare rett og slett nydelig Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 DumDum Boys: -En vill en -Tusen etasjer høy -Enhjørningen -Englefjes -Spiltter pine -Slave Ellers: -bob marley- sunshine remix -cloroform-love you more -span-baby`s come back Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Adema - everyone. Snoop Dogg - Beautiful. Snoop Dogg - Woof mothefucker. Will Smith - Getting jiggy with it. Will Smith - Party starter. Soil - Halo. Soil - Nerve. Soil - Pride. Disturbed - Liberate, Guarded, Enemy, Stupified, The game, Voices. Mudvayne - Not Falling. Drowning Pool - Step up, Sinner, Tear away, Bodies! Linkin Park - de fleste sanger fra "Meteora" albumet. Seal - Kiss from a rose Bertine Zetlitz - Girl like you, Twisted little star. Lasgo - Something. Black eyed peas - dont phunk with my heart. Kaci Brown - Paradice. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Dream Theater- Scarred Opeth- Black Rose Immortal Opeth- To Bid you Farewell Death-Crystal Mountain Immortal- Within the dark Mind Dimmu Borgir- Spellbound (by the devil) Og nesten perfekt, Dimmu Borgir - Prudence's Fall Endret 5. mars 2006 av Litejk Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Mange perfekte sanger.. Bla: Nightwish - Roll tide Metallica - No leaf clover Metallica - Creeping death Og mange fler Metallica sanger.. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hører nå...Katatonia kunne ikke valgt en bedre åpningslåt til The Great Cold Distance. Katatonia - Leaders Eneste negative er han gjøken som bryter inn og forteller meg hva sangen heter hele tida, men han forsvinner om en uke når jeg kjøper plata.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Guns N Roses - Estranged Den eneste perfekte sangen ever made Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Crash Test Dummies - At My Funeral. Denne synes jeg er perfekt. Simpel, ja. Latterlig enkel å spille, ja. Men fortsatt en nydelig låt som har god harmoni. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 I det siste har det gått ein del i Pantera, så må få nominere Cemetery Gates, Domination og Cowboys from Hell. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Mobb Deep - Shook Ones. 2pac - Changes Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har hørt den på radio og likt med en gang! Det er 80 talls musikk. Mr. Mister - "Take this broken wings" Noen som husker at denne sangen var i GTA Vice City? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Devin Townsend - Ocean Machines Lenke til kommentar
Pølsa123 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Lustra - Scotty doesn't know (fra Eurotrip) Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Synes ikke den sangen var noe særlig bra, men filmen er det! Sanger jeg synes er perfekt: Blink 182 - Adam`s song Blink 182 - Anthem Part 2 Blink 182 - Story of a Lonely Guy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg