Dr. Jacoby Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 RHCP- Californication og Scar tissue Balypticon- ...sings me to sleep opeth-Benighted og Deliverance++ Satyricon-Mother north Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Veldig uenig med de fleste tool-sangene. Men må si Third Eye er litt mer enn 100% faktisk Meeen... Pink Floyd - Echoes OG Bike Jethro Tull - Thick as a Brick OG Aqualung Neil Young - Like a Hurrica OG Cortez the Killer Slenger på fler siden. Lekse er morroororororo NIZZEN Ohyes! Pink Floyd - Bike er fullkommen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Queen-Bohemian Rhapsody Queen-Dont Stop Me Now Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hammerfall - Templars of steel Helloween - I want out David Bowie - Space Oddity Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 System of a Down - Lost in Hollywood Coldplay - Green Eyes Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Satyricon - Mother North Satyricon - Fuel For Hatred Àsmegin - Blodhevn Àsmegin - Bruderov På Hægstadtun Mayhem - De mysteriis dom Sathanas Edit: Finntroll - Slaget vid Blodsälv Generelst sett hele Amon Amarth - Fate Of Norns er helt perfekt Edit: Forferdelig gjensyn, ung og dum ja.... Endret 5. januar 2007 av Eyvindr Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Pink Floyd- Atom heart mother Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen av mine personlige favoritter Buckley, Jeff - Hallelujah Buckley, Jeff - Grace Coldplay - Trouble Coldplay -Everything's Not Lost Coldplay - Spies Coldplay - Yellow Coldplay - Warning sign Dave Matthews Band - Crush Dave Matthews Band - Spoon Dave Matthews Band - Crash into you Dave Matthews - Stay or leave Lenny Kravitz - Fly away Lenny Kravitz - I belong to you Lenny Kravitz - Little girls eyes Sting - When we dance Sting - Mad about you Sting - Fragile Ingenting - Liden Goo Goo Dolls - Iris Goo Goo Dolls - Slide Aerosmith - I Don't Want To Miss a Thing Johnny Cash - Hurt Marius Müller - Carmen Bill Withers - Ain't No Sunshine When She's Gone Joe Cocker - You Are So Beautiful Denez Prigent & Lisa Gerrard - Gortoz a Ran Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Devin Townsend - Tiny Tears Devin Townsend - The Death Of Music Devin Townsend - Funeral Meshuggah - Rational Gaze Meshuggah - I Nick Cave - Let Love In Einstürzende Neubauten - Sabrina Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast Björk - Isobel Brahms - Ein Deutsches Requiem (ja, jeg vet..men likevel...) Nile - Unas Slayer Of The Gods Tom Waits - Martha Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Alice In Chains - Rooster Janis Joplin - Piece of my heart (live!) Jeff Buckley - Halleluja Mazzy Star - Fade into you Pink Floyd - Wish you were here The Chemical Brothers - Where do I begin The Cranberries - Zombie The Doors - The end The Smashing Pumpkins - Hummer The Stooges - Dirt Radiohead - Creep Endret 5. september 2005 av tjalla Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Goo Goo Dolls - Iris. Det må være den ene sangen jeg over tid har likt utrolig godt. Kan være pga. assisoasjoner jeg har til den sangen and so on, men nuvel... Dessuten er musikkvideoen knall. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Vel, nummer 1 for meg, vil nok for alltid være; Metallica - Orion Kunne ikke sett for meg noe som kunne vært forandret på den låta. Men er vel flere låter jeg synes er perfekte, Dream Theater - Streams of Consciousness In Flames - Man Made God Pantera - Cemetary Gates + noen fler jeg ikke kommer på her og nå. Er nok overtall av instrumentaler her, for min del så hører jeg egentlig mest på fine melodier enn god sangstemme, selv om det også er fint... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Nei faen, det er så mange fler. Evergrey - Recreation Day. Evergrey - I'm Sorry. Dream Theater - Six Degrees of Inner Turbulence VI: Solitary Shell. Incubus - Mexico. Incubus - Wish You Were Here. Jamie Walters - Hold On (*bli skremt av seg selv*). Kaskade - Steppin' Out. Novembers Doom - Torn. Opeth - Patterns In The Ivy. Fleetwood Mac - Big Love. Ephel Duath - Praha. Dream Theater - Metropolis Part 1. Inxs - Never Tear Us Apart. Don Henley - New York Minute. Ambeon - Cold Metal. Avenged Sevenfold - I Won't See You Tonight (Part I). Asura - XP Continuum. Sonnic Youth - I Love Golden Blue. Necare - Celia. Nine Inch Nails - Hurt. The Pixies - Where Is My Mind. Pocupine Tree - The Sound Of Muzak. Staind - It's Been A While. The Postal Service - Clark Gable. Camel - Lunar Sea. Det var de jeg kom på, er sååå mange fler. Edit: Hvordan kunne jeg glemme Dillinger Escape Plan - Weekend Sex Change? Den er så perfekt! Endret 5. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Får vel slenge inn noen sanger da... Béla Fleck and The Flecktones - Sherpa, Bil Mon og Off The Top (3 helt fantastiske sanger) Jan Garbarek - In Praise Of Dreams Eric Clapton - Layla In Flames - In Flames, December Flower Metallica - The Call of Ktulu, Orion Queen - Friends Will Be Friends Freddie Mercury - The Great Pretender Alle sangene er i mine ører helt evneveikt bra, men det er vel ikke sikkert alle er enige hehe Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Må si meg enig med Pink FLoyd - Bike, ja! Ellers... Opeth - The Leaper Affinity Opeth - Harvest A Perfect Circle - Judith A Perfect Circle - The Hollow Tool - Ænema Tool - Eulogy Tool - H Tool - Prison Sex Led Zeppelin - The Battle of Evermore Led Zeppelin - Bron-Y-Aur Stomp Led Zeppelin - Since I've Been Loving You The Mars Volta - Eriatarka Pink Floyd - Echoes Pink Floyd - Comfortably Numb The Doors - People are Strange The Doors - Crystal Ships The Doors - Peace Frog David Bowie - Ziggy Stardust Bob Dylan - Mr. Tambourine Man The Flaming Lips - Do You Realize? And the list goes on... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Bryan Adams - Heaven Goo Goo Dolls - Iris Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Stevie Ray Vaughan - Little Wing Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen av mine personlige favoritter Buckley, Jeff - Hallelujah Marius Müller - Carmen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Stevie Ray Vaughan - Little Wing Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Travis - Turn Udiskutabelt. T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg