Gjest Yoshi Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Bertine Zetlitz - Sickest Girl Et mesterverk, rett og slett. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 NTM - Qu'est Ce Qu'on Attend? Den perfekte hiphop-låta. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har laget liste og mine er : Xzibit - Beware Of Us Kia - My Neck, My Back (Lick My Pussy And My Crack) Kayne West - All falls down 3 Doors Down - Kryptonite Bloodhound Gang - I Hope You Die ATB - Don't Stop Starship - We Buildt This City Green Day - Wake Me Up When September Ends Green Day - Time Of Your Life DMX, Big Stan, Kashmir & Bazaa - Getting down 50 Cent/G-Unit - Short Stay Timbuktu - Ta Det Lugnt Moby - Flower Angel City - Sunrise (Rob Mayth Remix) Lacuna - Celebrate The Summer (Rocco V) East West Rockerz - Never Stop Partycheckerz - Baby I Love Your Way Wasabi - Ready For Take Off Pain & Wild - My Heart Keeps Burning (Rob May) Age Pee - When The Rain Begins To Fall Secon Spring - Living On My Own Sven-R-H Vs Bass-T - Never Talkin Rocco - Counting The Days Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Eric Clapton - Layla Eric Clapton - You Look Wonderful Tonight Cream - Crossroads Iron Maiden - No More Lies Iron Maiden - The Trooper Jimi Hendrix - Voodoo Chile Jimi Hendrix - Little Wing Jimi Hendrix - All Along The Watchtower Led Zeppelin - Stairway to Heaven Led Zeppelin - Dazed and Confused Led Zeppelin - Since I've Been Loving You Lynyrd Skynyrd - Tuesday's gone Stevie Ray Vaughan - Texas Flood Metallica - Sad But True Metallica - Fade to black Metallica - Nothing Else Matters Pink Floyd - Breathe Pink Floyd - Comfortably Numb Pink Floyd - Time Pink Floyd - Wish You Were Here Pink Floyd - Shine on Your Crazy Diamond Yngwie J. Malmsteen - Arpeggios From Hell Yngwie J. Malmsteen - Blitzkrieg Yngwie J. Malmsteen - Flamenco Diablo Yngwie J. Malmsteen - Far Beyond The Sun Yngwie J. Malmsteen - Sorrow ...og en DEL andre låter men jeg tror ikke dere gidder å lese så mye Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Muse - Time is running out. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Dire Straits - Brothers In Arms Uten tvil. Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Symphony X - Inferno Lamb Of God - Ashes of the Wake (instrumental) Dream Theater - This Dying Soul Lenke til kommentar
arianar Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jaco Pastorius - Forgotten Love Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Her er de beste sangene som finnes: Paradisio - Bailando Paradisio - Samba del diablo Chris Brown - Run it Mira Craig - Who make youh Mudvayne - Not falling Kittie - Charlotte Kittie - Paperdoll Soil - Halo Soil - Cross my heart Soil - Broken Wings Soil - Two skins Soil - Unreal Bomfunk Mc's - Rocking Korn - Twisted transistor Korn - Floyd Blue man group - The current Prodigy - Babys got a temper Hed Pe - Feel Good - With System Of A Down and Kittie Slipknot - Wait and bleed Black eyed peas - Don't phunk with my heart Kylie Minoque - Confide in me Sade - And i miss you Bertine Zetlitz - Girl like you Bertine Zetlitz - Twisted little star Ruslana - Wild dances September - Satellites Royksopp - What else is there Lasgo - Something Royksopp - Remind me Ladytron - Destroy everything you touch Drowning Pool - Tear away Drowning Pool - Step Up Snoop Dogg - Pump Pump Snoop Dogg ft. Pharrell - Drop it like it's hot Pharrell ft. Gwen Stefani - Can i have it like that Superboy- What that girl doing with that boy Fear Factory - Cloning technology Disturbed - The game Disturbed - Stupified Disturbed - Voices Disturbed - Down with the sickness Scars Of Life - Lost years Scars Of Life - Bullet with youre name Scars Of Life - Purity Scars Of Life - Pool of fears Madonna - Frozen Og noen flere. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Prodigy har da lagd bedre låter enn det der. Så å si alle Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Prodigy har da lagd bedre låter enn det der. Så å si alle 5549919[/snapback] Jeg vet det. Hadde ikke tid til å skrive alle sangene! Prodigy er et veldig bra band, selv om at den blir litt gammel - lager de fortsett god musikk. Voodoo people er skikkelig party musikk! Smack my bitch up - er gammelt, men fortsett god og unik, unntatt de remixer de har laget av denne sangen. For de som liker mye bass er - Prodigy - Diesel power, også (2pm - Tetris) - sinnsykt bass. Castbredder - er veldig bra sang. Their Law - er også perfekt! De har sikkert mye mer bra musikk, men disse her er noen av de beste syns jeg. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Gud bedre Alex! Lista di var tragisk... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Gud bedre Alex! Lista di var tragisk... 5550196[/snapback] ? Bailando er jo tidenes låt. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Gud bedre Alex! Lista di var tragisk... 5550196[/snapback] hehe, personlig så er eg enig med deg, men folk har forskjellig musikk smak, respekter det Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Gud bedre Alex! Lista di var tragisk... 5550196[/snapback] Hva mener du med "tragisk"? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 at han ikke liker den? uansett, så tror jeg, jeg vil legge til Grimfist's World of Wrath her. en fantastisk bra låt! Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Coldplay - The Scientist Coldplay - Fix you Også en som kansje ikke er perfekt, men er kul Remy Zero - Save me Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 En sang jeg syntes er perfekt en dag, er kanskje ikke perfekt en annen dag. Det kommer an på humøret, og i hvilken livsfase man er i. Sanger jeg syntes var "perfekte" for noen år siden er kanskje ikke så perfekte lenger. Selv om enkelte sanger holder seg bedre enn andre. Men i dag, er disse sangene regnet som perfekte, hos meg. Er litt i deppe humør omdagen. Så det er mulig denne listen bærer preg av det . I hverfall, her er listen: November Rain - Guns n' Roses Going To California (Live from 'How The West Was Won') - Led Zeppelin Shine on You Crazy Diamond, Pts. 1-5 - Pink Floyd Still Day Beneath the Sun - Opeth Soldier Of Fortune - Deep Purple When a Blind Man Cries - Deep Purple Brothers In Arms - Dire Straits To Bid You Farewell - Opeth Still in love with you ftThin Lizzy - Gary Moore Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er mange det, men akkurat nå vil jeg bare nevne en: DarkStar - Feel Me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg