Sabbath Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 For egen del syns jeg låter blir perfekte når de utføres live med et og annet feilskjær underveis. Eksempelvis når AC/DC står på scenen og spiller en perfekt låt som "Highway To Hell" og Angus bommer på et par grep under soloen, samtidig som at Brian Jhonson får jernteppe og glemmer noe av teksten:) Ekte og perfekt, og det viser ikke minst at alle tross alt bare er mennesker:) Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Madrugada - The Riverbed Kent - Nihilisten Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Franz Ferdinand - Take me out Green Day - Wake me up when september ends Har også en sang med Chris Cornell(staves sånn?) som stort sett består av stemmen hans og litt gitar og trommer.. noen idè om hvilken det er igjen? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Dizzee Rascal - Eskimo (Remix) Wiley - Reasons Wiley - Doorway Wiley - Goin' Mad Endret 2. desember 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Coheed and Cambria - Welcome home Hoobastank - Same Direction Hoobastank - Out of control Backyard Babies - Minus Celsius Klovner I kamp - syng Span - The outside Span - Cut Like diamonds Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Stabbing the Drama og Departure Plan med Soilwork er vel tilnærmet perfekt. Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 - Muse - Plug In Baby <3 (Eneste som ikke er perfekt, er at den er altfor kort.. vil bare høre og høre på den!) - Postgirobygget - Gal Av Lengsel Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 - Postgirobygget - Gal Av Lengsel 5258058[/snapback] Arne Schau Knudsen ja... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Anorexia Nervosa - The Altar of Holocausts Beste låta på New Obscurantis Order Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Stabbing the Drama og Departure Plan med Soilwork er vel tilnærmet perfekt. 5244127[/snapback] Stabbing the Drama er en meget god sang, og faktisk den eneste sangen jeg har hørt av Soilwork. Må vel gå til anskaffelse av Departure Plan også da, hvis den er like god. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Mudvayne - Happy? 5190622[/snapback] Av alle sangene til Mudvayne så velger du Happy? ? Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 King Crimson - Epitaph Pink Floyd - Echoes Pink Floyd - Wish You Were Here Mercury Rev - Goddess On A Highway Led Zeppelin - The Battle Of Evermore Massive Attack - Teardrop +++++ Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Candlemass - Black dwarf Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Stabbing the Drama og Departure Plan med Soilwork er vel tilnærmet perfekt. 5244127[/snapback] Stabbing the Drama er en meget god sang, og faktisk den eneste sangen jeg har hørt av Soilwork. Må vel gå til anskaffelse av Departure Plan også da, hvis den er like god. 5309831[/snapback] Departure Plan er en låt fra Figure Number Five-plata. Sjekk ut den og Natural Born Chaos. Personlig så syns jeg Stabbing the Drama var en ganske skuffende affære, på langt nær like god som Figure Number Five og Natural Born Chaos. Vokallinjene fester seg ikke på samme måte som på Figure Number Five og sangene er altfor like. Soilwork har gått tom for idéer. Lenke til kommentar
Kakadinho Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Counting Crows - Rain King Counting Crows - Mr.Jones Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 eneste sangen i verden som har gitt meg klump i halsen er Dream Theater-Through her eye's Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 David Gray - Smile David Gray - Alibi David Gray - Babylon :love: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Iced Earth - Dante's Inferno Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 *Få i mine innlegg og redigere når jeg kommer på skolen : )* Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Counting Crows - Chelsea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg