Mr.SS Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 The Breaking of the Fellowship Hallelujah Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Spice Girls-Viva forever 5158236[/snapback] i'll drink to that!! så litt mer seriøs: har hørt veldig mye på stirb nicht vor mir i det siste, men også mye på mein teil. får ta med de under perfekte sanger 5160453[/snapback] Stirb nicht vor mir er en veldig bra sang, men jeg blir bare trist av den, så jeg kan ikke høre på den Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Stirb nicht vor mir er en veldig bra sang, men jeg blir bare trist av den, så jeg kan ikke høre på den 5168218[/snapback] ja, den er ganske trist. men siden jeg har flere gode enn dårlige minner ved den sangen så blir jeg ikke trist av å høre på den. veldig veldig fin sang. eneste rammstein sangen som kunne gått under kategorien "fin" tror jeg Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Beach Boys - Heroes and villains Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) De jeg har på sittende rompe: Rammstein - Keine Lust Monty Python - Allways look on the bright side of life Dire Straits - Why Worry Vet det ikke er en *sang* men: Beethovens femte symfoni Endret 18. november 2005 av olefiver Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 syns dette blir bare en tråd med "sanger vi liker veldig godt" Coldplay A Rush of Blood To The Head.. ye Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Bos5e - Gayran going WILD! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) syns dette blir bare en tråd med "sanger vi liker veldig godt" Coldplay A Rush of Blood To The Head.. ye 5172540[/snapback] Er strengt tatt nesten enig, men det er mest fordi jeg regner med at det (desverre) er slik folk kommer til å se på tråden. En perfekt sang er en sang HELT uten feil, ingen svake partier, ikke et sekund. En kan like en sang, selv om den har partier som ikke er knallbra. Selv har jeg hatt veeldig vanskelig for å komme med en sang til denne tråden(kanskje fordi jeg er kritisk?). Etter mye om og menn så vil jeg si at Björk - Play Dead er en perfekt sang. Endret 19. november 2005 av TLZ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Isis - Backlit er en perfekt sang. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Thin Lizzy - Black Rose og Soldier of Fortune. Perfekt. Endret 19. november 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Er strengt tatt nesten enig, men det er mest fordi jeg regner med at det (desverre) er slik folk kommer til å se på tråden. En perfekt sang er en sang HELT uten feil, ingen svake partier, ikke et sekund. En kan like en sang, selv om den har partier som ikke er knallbra. En helt perfekt sang, helt uten feil, og helt uten svakheter kan jeg beskrive med ett ord: Kjedelig Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Pink Floyd, kan ikke ramse opp alle, spesielt echoes. Beatles-She Loves you og resten de har laget. White stripes-Jolene Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Er strengt tatt nesten enig, men det er mest fordi jeg regner med at det (desverre) er slik folk kommer til å se på tråden. En perfekt sang er en sang HELT uten feil, ingen svake partier, ikke et sekund. En kan like en sang, selv om den har partier som ikke er knallbra. En helt perfekt sang, helt uten feil, og helt uten svakheter kan jeg beskrive med ett ord: Kjedelig 5179047[/snapback] Nja, du blander "glatt" og perfekt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Dizzee Rascal - Face Dizzee Rascal - I Luv U Fanboy, ja. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Isis - Backlit er en perfekt sang. 5178397[/snapback] Den jeg men ikke du har hørt live det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Dream Theater - A Change of Seasons Dream Theater - Metropolis Pt. 1 Dream Theater - Dance of Eternity Dream Theater - Home Dream Theater - Finally Free (Sier som TLZ, Fanboy, jeg? ) System of a Down - Lost in Hollywood The Mars Volta - Inertiatic Esp (med fare for feilstaving) Iron Maiden - No More Lies Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 samtlige sanger fra den nye Arcturus plata Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Har jeg nevnt : A Perfect Circle - The Noose har prøvd å høre meg lei, men det går bare ikke. den er så bra. Endret 21. november 2005 av LifEstEElEr Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Elsker Ayla - Ayla part II. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har nevnt det før, og nevner det skamløst igjen: Travis - Turn T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg