simenss Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Pink Floyd - Comfortably Numb Pink Floyd - High Hopes Pink Floyd - Hey You Led Zeppelin - Stairway To Heaven Electric Light Orchestra - Can't Get It Out Of My Head Dire Straits - Brothers In Arms mm. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hmm... *la meg tenke* jo... Metallica - One Coldplay - Under the tracks Foo Fighters - Everlong U2 - City of blinding lights Oasis - Champagne Supernova Det er perfekt musikk i mine ører Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Metallica - One Rammstein - Spiel Mit Mir Rammstein - Seemann + noen flere som jeg ikke husker tittelen på i øyeblikket... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 The Other Side of the Sky - Justice Is a Vagrant Fullstendig. Nydelig. Gjennomført. <3 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 The Other Side of the Sky - Justice Is a Vagrant Fullstendig. Nydelig. Gjennomført. <3 5115174[/snapback] Så absolutt Ah...disse gutta kommer til å bli store. Der er jeg sikker på. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 The Other Side of the Sky - Justice Is a Vagrant Fullstendig. Nydelig. Gjennomført. <3 5115174[/snapback] Jessjessjess! <33 Takker og bukker for den! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Plata koster bare $11 hos Relapse. Løp og kjøp folkens, begrenset antall igjen. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det finnes mange perfekte, som sikkert ikke er perfekte om 3 år, men allikevel: Tool - Schism Meshuggah - I Mozart - Clarinet concert A-major, 2nd Movement Seigmen - Hjernen Er Alene De Lillos - Hjernen Er Alene Seigmen - Døderlein, In Limbo APC - When The Levee Breaks Led Zeppelin - When The Levee Breaks Immortal - Damned In Black Mr. Bungle - None Of Them Knew They Were Robots Mr. Bungle - Ma Meeshka Mow Skwoz Pantera - The Art Of Shredding, Hollow, Floods Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond Queen - Bohemian Rhapsody, Under Pressure Radiohead - Paranoid Android, Street Spirit Slayer - Postmortem + Raining Blood SOAD - Deer Dance Ulver - Kapittel V: Ind I Fjellkamrene Yes - Heart Of The Sunrise + mange, mange fler Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Mine favoritter: Metallica - Nothing Else Matters Metallica - Welcome Home (Sanitarium) Tool - Third Eye Tool - Lateralus Tool - Push-It Rainbow - I surrender The White Stripes - Do (Værste deppesangen som eksisterer) The White Stripes - Dead Leaves And The Dirty Ground Radiohead - Karma Police Coldplay - The Scientist Coldplay - Clocks Audioslave - Show Me How To Live Lenke til kommentar
gnav Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Enya - May it be The Mars Volta - Eriatarka Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Satser på at jeg ikke har skrevet noe i denne tråden før, i det siste er det i alle fall to låter som har utmerket seg for min del. The Frolic og Red Hawthorne Tree, begge av Current 93. For meg representerer kombinasjonen av lyrikk og musikk i disse låtene en kombinasjon som er .. ubeskrivelig bra. The Frolic har lenge vært en favoritt i samlingen min og står kanskje sterkest, men Red Hawthorne Tree har hatt høy rotasjon siden jeg fikk C93-samleren Judas as Black Moth (sikkert fordi jeg er en sentimental jævel). Om jeg nå bare kunne finne noter/tekster ... Edit: s/tabs/noter/ Apropos Judas as Black Moth må jeg si det var et morsomt spenn i personer som hadde skrevet dedikasjoner i omslaget, fra artister som Antony (& the Johnsons), Devendra Banhart, Ben Chasny til en "frater superior" i O.T.O. Endret 7. november 2005 av A_N_K Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 AC/DC - Ride On Tekst og melodi passer perfekt, og den soloen Angus gjør er like følsom som resten av låta. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 sultans of swing - dire straits =))) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeff Wayne - Forever Autumn Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Burzum - Det som en gang var. En utrolig stemning som får meg til å flyte vekk og bare oppleve den når jeg lukker øynene og skrur opp volumet (selv om cd'ene har dårlig kvalitet ) i de lukkende hodetelefonene mine. Vakkert Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Eagels - Hotel california Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Eagels - Hotel california 5126545[/snapback] Lenke til kommentar
knaill Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 King Crimson - Book of Saturday Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Guns N' Roses - Sweet child O' mine Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Må legge til: *Anaal Nathrakh - Do not speak og Swallow the world *Anorexia Nervosa - Hele Drudenhaus-albumet (tror også LarsP nevnte dette.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg