sfenne Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Tool - SoberTool - Stinkfist Tool - Schism 2pac - Changes 2pac - Hit 'Em Up Det er de fem sangene som slo meg først. Tool fordi det er finpusset sånn til de grader at jeg får frysninger hver -eneste- gang jeg hører på de tre nevnte sangene. Changes fordi teksten er et lyrisk mesterverk og Hit 'Em Up fordi flowen slår hva som helst annet av hip-hop. 5037943[/snapback] 100% enig! Andre sanger: APC - Outsider APC - Pet APC - Blue Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Gåte - Sjå Attende Edit: Det meste av Gåte egentleg. APC - Weak and powerless og Blue er jo også nokre slagarar. Metallica - S&M - For whom the bell tolls. Endret 27. oktober 2005 av Earendil Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Må legge til: *Avenged Sevenfold - Remenissions *Avenged Sevenfold - Unholy Confessions *Anorexia Nervosa - Dirge and reqiem for my sister whore Lenke til kommentar
Faris Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Pink Floyd- Money The Mars Volta- The Widow Sub-Concious- Irreconcilable Miguel Migs- Happiness Is Free Portishead- Roads Bob James- Nautilus Dette er bare noen jeg kommer på i farta! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Radiohead - Paranoid android finfin sang Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Idyll - Postgirobygget! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Opeth - Demon of the Fall Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Children of Bodom - Needeled 24/7 Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Flipsyde - Someday Guns n' Roses - Sweet Child O' Mine Crowded House - Don' T Dream It'S Over Kiss - God Gave Rock 'N' Roll To You Led Zeppelin - Stairway To Heaven Lita Ford - Close My Eyes Forever Lisa Ford - Lisa Pink Floyd - Learning To Fly Queen - Friends Will Be Friends Randy Travis - Drivin' My Life Away Scorpions - Still Loving You Stage Dolls - Soldier's Gun. Thin Lizzy - Boys Are Back In Town White Lion - Till Death Do Us Part Whitesnake - Here I Go Again On My Own Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg syns Everlong av Foo fighters er en perfekt sang! jeg blir ikke lei den. Den er så fin-fin 5002076[/snapback] +1 Legg til "In your honour" av samme gruppe, "Rebel Yell" med Billy Idol. Spilles disse tre etter hverandre får jeg kraftige krampetrekninger og et rart smil om munnen... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Marius Muller - Carmen Metallica - Orion RJD2 - Ghostwriter Dire Straits - Romeo & Juliet Pink Floyd - Wish you were here Pink Floyd - Mother Madrugada - Vocal Johnny Cash - Desperado Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Foo Fighters - Everlong Damien Rice - Amie Coldplay - Fix you U2 - With or without you John Lennon - Imagine Lisa Nilsson - Det är bare ord Tupac - Changes Foo Fighters - Disenchanted Lullaby Foo Fighters - Learn to fly Tenacious D - Wonderboy EDIT- Legger til flere.. Endret 30. oktober 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeff Buckley - Hallelujah Coheed and Cambria - The Velourium Camper I: Faint of Hearts The Breeders - Cannonball The Constantines - Love in Fear Death From Above 1979 - Little Girl Modest Mouse - The World at Large Opeth - Hours Of Wealth Sonic Youth - Teenage Riot Sonic Youth - Silver Rocket Led Zeppelin - Dazed and Confuzed Led Zeppelin - Walter's Walk Led Zeppelin - Whole Lotta Love Yo La Tengo - Stockholm Syndrome Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Mange her som nevner Pink Floyd. Jeg er litt uenig i sangvalgene En liste over perfekte Pink Floyd-sanger: - Echoes - Astronomy Domine - Interstellar Overdrive - Careful with that axe - A Saucerful of Secrets - Cymbaline - Atom Heart Mother - Summer 68' - The Great Gig in the Sky - Dogs - Marooned Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Marius Muller - CarmenMetallica - Orion RJD2 - Ghostwriter Dire Straits - Romeo & Juliet Pink Floyd - Wish you were here Pink Floyd - Mother Madrugada - Vocal Johnny Cash - Desperado 5079108[/snapback] Wohoo RJD2 er sjukt bra Men Metallica er bare harry Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Må legge til: *Avenged Sevenfold - Remenissions *Avenged Sevenfold - Unholy Confessions *Anorexia Nervosa - Dirge and reqiem for my sister whore 5067574[/snapback] EYEYEY, ikke nevn Anorexia Nervosa i samme åndedrag som emogutta i Avenged Sevenfold. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Iniquity - Random Bludgeon Battery Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hørt litt på *Nine million bicycles - Katie Melua* i det siste, sangen er egentlig helt på jordet for min musikk-smak. Men jeg synes sangen er litt bra... Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Liker alle Metallica sangene, noen Windir sanger, Amon Amarth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg